KAMPANIA NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI THE ESTEE LAUDER COMPANIES W POLSCE - PAŹDZIERNIK 2018

Polski oddział Estee Lauder Companies co roku, od samego początku istnienia firmy w Polsce, realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie od 26 lat szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze na naukowe badania medyczne.

Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.


Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.


Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom i aktywnościom.


PARTNERZY HANDLOWI
Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2018 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée
Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), Bumble and bumble, a także Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz po raz pierwszy GLAMGLOW® oraz Jo Malone London (wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi.


Nieodłącznym elementem Kampanii od 26 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawanie od 1 października 2018 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins.


PARTNERZY KAMPANII
Z roku na rok rośnie liczba Partnerów włączających się do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Niektórzy z nich po raz kolejny wspierają Kampanię, inni po raz pierwszy dołączą do zaszczytnego grona Partnerów. Dzięki zaangażowaniu tych firm i ich pracowników, misja Kampanii dotrze do milionów osób i pozwoli szerzyć świadomość o tej
chorobie i profilaktyce w jeszcze większym niż dotychczas zakresie. LISTA PARTNERÓW KAMPANII (alfabetycznie): Fundacja Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce (nowy Partner 2018), Ania Kruk, Restauracja Belvedere, Cardio Bunny (nowy Partner 2018), Elixa (nowy Partner 2018), Jet Story, Juicy Jar (nowy Partner 2018), LAMY, Lourse Warszawa (nowy Partner 2018), Medicover, Millefiori Milano, Moleskine, Poczta Kwiatowa, Polskie Linie Lotnicze LOT, Qchnia Artystyczna, RISK Made in Warsaw, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Wittchen, Yankee Candle.


RÓŻOWA PŁYTA „in PINK8”
Wyjątkowym i unikatowym na skalę światową elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie ÓSMA już edycja płyty muzycznej „in PINK” stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych informacja o Kampanii i o płycie dotrze do
kilku milionów osób!


LISTA PARTNERÓW MEDIOWYCH KAMPANII I PŁYTY (alfabetycznie, na 23 lipca 2018)
Avanti, Cinema City, Claudia, Clear Channel, Cosmopolitan, Elle, Empik Gala, Glamour, InStyle, Joy, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, L’Officiel, Monitor, Shape, Pani, Twój Styl, Women’s Health WSZYSTKIM PARTNEROM TEGOROCZNEJ KAMPANII Z GÓRY BARDZO GORĄCO DZIĘKUJEMY I WIERZYMY, ŻE DZIĘKI WSPÓLNYM WYSIŁKOM UDA SIĘ NIEŚĆ PRZESŁANIE KAMPANII BARDZO SZEROKO I PRZYCZYNIĆ SIĘ DO POKONANIA RAKA RAZ NA ZAWSZE!