Torebki z dyskretnym metalowym logo to odpowiedź ma potrzeby kobiet, które nie chcą epatować logotypami, są już zmęczone opatrzonymi wzorami, a cenią subtelną elegancję.
Nowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji
W ofercie OCHNIKA było przynajmniej 10 wzorów torebek, które chętnie byśmy nosiły. Podczas dnia otwartego dla prasy stylistki zachwycały się butami, a dziennikarki mniej związane z modą świetnymi kurtkami i przepięknymi skórzanymi rękawiczkami.
Nowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji
Marka OCHNIK już w przyszłym roku będzie celebrować okrągły jubileusz. Przez trzydzieści lat działalności otworzyła 96 salonów sprzedaży i nadal poszerza swój asortyment. W Galerii Mokotów miało miejsce otwarcie nowego, powiększonego salonu marki, a gości z pierwszych stron gazet witała Natalia Kossut, dyrektor ds. marketingu OCHNIK wraz z zespołem.
Zobacz: Zamszowe torebki damskie do ręki!
Nowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji
Na spotkaniu pojawili się: Izabela Kuna, Katarzyna Żak, Małgorzata Pieczyńska, Anna Dereszowska, Maria Dejmek, Magda Steczkowska, Dorota Gardias, Beata ChmielowskaOlech, Lidia Popiel, Karolina Szostak, Mariola Bojarska-Ferenc, Odeta Moro, Dorota Williams, Marta Kuligowska, Tomasz Ciachorowski, Marcin Cejrowski, Mateusz Hładki, Jakub Kucner, Jan Kuroń, Bożydar Iwanow, Ewa Szabatin, Eliza Gwiazda, Vasina Maćkowiak oraz Joanna Sokołowska-Pronobis, która po raz kolejny organizowała event dla marki OCHNIK.
Goście zaproszeni na ponowne otwarcie salonu OCHNIK w Galerii Mokotów Fot. Archiwum redakcji
Nie zabrakło również znanych stylistów i przedstawicieli blogosfery, m.in. Michała Będźmirowskiego (Modny Tata), Urszuli Woźniakowskiej (Mymoodbook) i Michała Dudzińskiego. Zaproszeni goście zgodnie uznali, że OCHNIK jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących galanterię i odzież skórzaną.
Nowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji
Przestronne wnętrze salonu zaprojektowane w nowoczesnym stylu i wygodna ekspozycja asortymentu wpływają na komfort zakupów. W tym sezonie OCHNIK stawia na różnorodność kolorystyczną od ciepłych beży i szarości, po butelkową zieleń, turkus, granat i czerń, choć pojawiają się również mocniejsze akcenty kolorystyczne, takie jak soczysta pomarańcza czy oliwka. Projektanci inspirowani najnowszymi trendami postanowili sięgnąć po różnego rodzaju tkaniny.
Nowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji
W kolekcji męskiej nie zabrakło skórzanych kurtek, w tym ekskluzywnej linii inspirowanej filmem „Top Gun”, ale asortyment marki OCHNIK wykracza daleko poza odzież skórzaną i galanterię. W tekstyliach znajdziemy zarówno koszule, spodnie, marynarki, jak i swetry w najmodniejszych, jesienno-zimowych trendach. W najnowszej kolekcji marki OCHNIK znalazło się także damskie i męskie obuwie – od botków i sztybletów po efektowne kozaki. Więcej na www.ochnik.com
Nowa kolekcja OCHNIK Fot. Archiwum redakcji