Najbardziej znany za Oceanem polski koszykarz właśnie nagrał spot reklamowy dla marki o charakterze przekąskowym FreeYu. Graczowi takich drużyn jak Orlando Magic, Phoenix Suns, Washington Wizards i Los Angeles Clippres towarzyszą w nim… baletnica, bitboxer oraz tancerz poppingu. Ich obecność na koszykarskim parkiecie tylko z pozoru wydaje się dziwna. Baletnica symbolizuje bowiem pokorę, bitboxer to metafora kreatywności, a tancerz poppingu, który musi zaplanować każdy swój ruch stanowi kwintesencję perfekcji.
Marcin Gortat fot. materiał prasowy
Te trzy rzeczy są, zdaniem Marcina Gortata, niezbędne do tego, by realizować swoje cele i marzenia, a dzięki temu czuć się w życiu wolnym. Ci, którzy chcą zobaczyć ów spot, niech od 24 września śledzą media społecznościowe, bo właśnie tam prowadzona będzie kampania pod hasłem „Oblicza wolności Marcina Gortata”. Równocześnie w sklepach pojawi się limitowana edycja batonów funkcjonalnych FreeYu z wizerunkiem koszykarza. Wszystko to jest efektem współpracy Marcina Gortata z z marką FreeYu, rozpoczętej w czerwcu bieżącego roku.
Marcin Gortat fot. materiał prasowy