Obłędny, ultraodżywczy balsam do ust NUXE. Stosuję miesiąc, jestem zachwycona

W ciągu ostatnich lat gama zyskała miano kultowej. Pokochały ją nie tylko Francuzki, ale kobiety na całym świecie - również Polki. W tym roku linia R?ve de Miel, która od lat pielęgnuje wrażliwą skórę, niwelując odczucie dyskomfortu, świętuje swoje 25. urodziny. Z tej okazji NUXE postawił na zmianę szaty graficznej opakowań, tak aby były jeszcze bardziej czytelne i premium. Miałam przyjemność testować balsam do ust - ultraodżywczy balsam do ust Nuxe.

Marka Nuxe wprowadziła limitowaną edycję ultraodżywczego balsamu do ust, którego opakowania prezentują 3 kluczowe założenia NUXE: POSZANOWANIE NATURY, OCHRONĘ PSZCZÓŁ, NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ Made in France.

Warto wspomnieć, ze dodatkowo kolekcja Rêve de Miel  wzbogaciła się o dwa intensywnie odżywcze koncentraty: olejkowy balsam do ciała i ultrkomfortowy krem do twarzy. Obie nowości pomogą przygotować suchą skórę na zimę!

Ostatni miesiąc stosował codziennie ultraodżywczy balsam do ust Nuxe. Towarzyszył mi podczas codziennej pracy. Stał na biurku i kusił pięknym zapachem.

Ten słynny regenerujący balsam do ust to koncentrat dobroczynnych składników pochodzenia naturalnego, które odżywiają oraz łagodzą suche i spierzchnięte usta. Miód, cenne oleje roślinne, wosk pszczeli, masło shea i oleoaktywny propolis tworzą niepowtarzalną formułę. Jest ona ściśle strzeżoną tajemnicą marki, zapewnia komfort suchym i zniszczonym ustom  (spektakularne rezultaty są widoczne w warunkach ekstremalnego zimna). Uwodzicielsko bogata, rozpływająca się konsystencja i charakterystyczny naturalny zapach olejków eterycznych uzależniają już od pierwszego użycia. Limitowany bursztynowy szklany słoik oraz opakowanie pochodzące z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony, definiuje nowe spojrzenie na dawny, apteczny styl opakowań „neo-apothhecary”. 

Moja ocena? 10/10! Balsam jest świetny. Nawilża, regeneruje. Spierzchnięte usta zostają pokryte przyjemnym i bardzo smacznym musem. Używam codziennie, a nawet kilka razy dziennie! Koi i nawilża znacznie lepiej niż moje dotychczasowe pomadki czy balsamy. Polecam!

Warto wiedzieć, że NUXE to marka naturalnie odpowiedzialna. Edycje limitowane balsamów Rêve de Miel skupiają się na 

3 najważniejszych dla niej założeniach: 

1. OCHRONA PSZCZÓŁ Od ponad dziesięciu lat NUXE wspiera Un Toit pour les Abeilles (dach dla pszczół), sponsorując ule i rozwój kolonii pszczół w Wogezach.  W ramach współpracy z Luwrem, która rozpoczęła się w 2018 r. –  marka postawiła 6 uli w sercu kwiecistej łąki w Jardin des Tuileries. Działanie miało na celu podniesienie świadomości mieszkańców miasta i turystów w temacie istotnej roli pszczół w różnorodności biologicznej. 

2. POSZANOWANIE NATURY Przy tworzeniu produktów, na każdym etapie ich produkcji, marka bierze pod uwagę minimalizację wpływu na przyrodę. Podczas powstawania kosmetyków pielęgnacyjnych skupia się na składnikach aktywnych pozyskiwanych z miejsc o kontrolowanej identyfikowalności geograficznej oraz niewykorzystywaniu żadnych chronionych gatunków roślin.  Priorytetowo traktuje stosowanie ekologicznie czynnych składników i naturalnych metod ekstrakcji. Dodatkowo wszystkie formuły, które są opracowane zgodnie z wymogami, łatwo       ulegają biodegradacji (ponad 90%*).

3. NAJWYŻSZA JAKOŚĆ Made in France Każdy produkt NUXE jest opracowywany 

i produkowany we Francji: począwszy od laboratorium badawczo-rozwojowego w Paryżu, aż do zakładu produkcyjnego w Bretanii. Marka NUXE czerpie inspirację z doskonałej tradycji francuskiej farmacji, pod hasłami innowacji i unikalnego know-how.  Formuły marki przechodzą również systematyczne kontrole in vivo, przy użyciu testów przeprowadzonych pod nadzorem dermatologicznym w celu zapewnienia bezpieczeństwa.

* Średnio według metod OEC