Estee Lauder Companies od prawie 30 lat jest zaangażowane w walkę przeciwko rakowi piersi. Jako część globalnej organizacji, Estee Lauder Poland również w tym roku zaangażowało się w tę piękną inicjatywę.
Od 1 października w perfumeriach Sephora oraz Douglas oraz z salonach firmowych Estee Lauder będzie można zakupić produkty oznaczone Różową Wstążką. Procent wartości sprzedaży tych produktów (od 20% do 50%) zostanie przeznaczony na rzecz badań prowadzonych przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Inicjatywa Estee Lauder Poland to nie tylko działania mające na celu przekazanie funduszy na rzecz badań. Poprzez działania, firma chce szerzyć świadomość profilaktyki i badań oraz łączyć ludzi we wspólnej walce z chorobą.
Tegoroczne hasło kampanii „To coś więcej niż wstążka. To symbol wspólnej walki” było inspiracją dla motywu przewodniego październikowej kampanii świadomościowej. Naturalnym wizualnym motywem przewodnim kampanii są zatem różowe barwy wojenne, symbolizujące wspólną walkę. Do współpracy udało się zaangażować grono wspaniałych ambasadorów, którzy zgodzili się wesprzeć inicjatywę i razem z firmą Estee Lauder budować świadomość, że z rakiem piersi można – a nawet trzeba – walczyć.
Materiały kampanijne dostępne są na profilach społecznościowych ambasadorów, profilach społecznościowych marek Estee Lauder, Clinique, Bobbi Brown i La Mer oraz na stronach partnerów kampanii: sephora.pl i douglas.pl.
KAMPANIA NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI 2020 GRUPY ESTÉE LAUDER
W dobie pandemii koronawirusa przeżywamy na całym świecie trudne i pełne wyzwań czasy. Czasy te są szczególnie ciężkie dla osób borykających się z chorobą, zwłaszcza z rakiem piersi, które narażone są obecnie na dodatkowe ryzyko. Ta trudna sytuacja przyniosła nam jednak również poczucie jedności, nadziei i wspólnoty, w ramach której łączymy nasze siły w walce. W Grupie Estée Lauder mocniej niż kiedykolwiek do tej pory odczuliśmy, jak ważne jest wspieranie siebie nawzajem, badania lekarskie, wszystkie osoby dotknięte bezpośrednio rakiem piersi, społeczności z ograniczonym dostępem do opieki medycznej oraz personel medyczny i opiekunowie znajdujący się na pierwszej linii ognia walki z chorobą.
I choć jesteśmy świadomi, jak bardzo zmienił się świat, odwieczna misja Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi – wyeliminowanie choroby z naszego życia – wydaje się bardziej aktualna niż kiedykolwiek wcześniej.
Co 15 sekund gdzieś na świecie u którejś z nas diagnozowany jest rak piersi. Osób borykających się z tą chorobą jest stanowczo zbyt wiele. Jako największy program socjalny naszej Grupy skupiamy mieszkańców wszystkich zakątków naszego globu wokół wspólnego celu – stworzenia świata wolnego od raka piersi.
Nasza misja jest i zawsze będzie jednoznaczna. Z dumą przypinamy Różową Wstążkę połączeni wspólną nadzieją i skoncentrowani wokół wspólnego celu:
#CzasPokonaćRakaPiersi
WIĘCEJ NIŻ WSTĄŻKA
Różowa Wstążka jest na całym świecie rozpoznawalnym symbolem walki z rakiem piersi. Jest ona jednak czymś więcej. Dlatego w tym roku zespół kreatywny Kampanii stawia na pojedynczą, wyrazistą Różową Wstążkę, która łączy nas we wspólnym celu, niesie nam nadzieję i symbolizuje wspólną walkę o wynalezienie lekarstwa. To symbol autentycznego ruchu społecznego, odzwierciedlenie naszej, jakże różnorodnej, globalnej społeczności stworzony z myślą o wszystkich osobach dotkniętych tą chorobą: pacjentach, ich bliskich, opiekunach, lekarzach, chorych, którym udało się wyleczyć, ambasadorom walki z chorobą i innym.
Od czasu stworzenia Różowej Wstążki przez Evelyn H. Lauder i uruchomienia przez nią Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi w 1992 r. nasza Kampania nieustannie rozwija się i obejmuje swym zasięgiem coraz szersze kręgi. Nigdy nie chodziło jednak tylko i wyłącznie o wstążkę. Zaangażowanie Evelyn w budowanie świadomości raka piersi uratowało wielu osobom życie w czasach, gdy o chorobie nie mówiono otwarcie.
Evelyn wierzyła, że jeśli Różowa Wstążka stanie się symbolem walki z chorobą na całym świecie, dostarczy impulsu do rozpoczęcia debaty, poszerzenia powszechnej świadomości oraz zjednoczenia ludzi w jednym celu. I tak się stało. Różowa Wstążka zapoczątkowała wciąż rozwijający się globalny ruch, który buduje świadomość i gromadzi fundusze na ratujące ludzkie życie badania medyczne, edukację oraz opiekę lekarską.
AMBASADORZY W POLSCE
Do współpracy udało się zaangażować grono wspaniałych ambasadorów, którzy zgodzili się wesprzeć inicjatywę i razem z firmą Estee Lauder budować świadomość, że z rakiem piersi można – a nawet trzeba – walczyć.
W dedykowanej kampanii sesji zdjęciowej udział wzięli: Anita Wlodarczyk, Sandra Kubicka, Joanna Jędrzejczyk, Olivier Janiak, Helena Norowicz, Sonia Ziemba oraz Marta Superstyler. Każda z tych osób ma inne priorytety, inną sytuację życiową, inną profesję. Łączy je jedno – świadomość, że walka z rakiem piersi to walka nas wszystkich. Dla każdej z nich kolor różowy oznacza coś innego, każda z tych osób na swój sposób opowiada o tym, co motywuje ją do profilaktyki lub jak wspiera osoby dotknięte chorobą oraz demonstruje gotowość do walki.