Wiosenna odsłona kolekcji ELEMENTY

Dobrze znane klasyki, odświeżone bestsellery i barwne akcesoria, zapowiadające nadejście słonecznych, wiosennych dni - przedstawiamy najnowszą kolekcję marki Elementy, która po raz kolejny udowadnia, że transparentność, zrównoważona moda i lokalność, to nie puste obietnice, ale realne wartości definiujące DNA firmy.

Kierując się powyższymi zasadami, przy tworzeniu kolekcji zamiast pozyskiwać nowe tkaniny, postanowiono skupić się na wykorzystaniu zapasów materiałów, których do tej pory nie udało się w pełni przetworzyć. Jako że wiele z nich, jak chociażby cupro czy micromodal, idealnie sprawdziło się w poprzednich sezonach, właściciele marki zdecydowali, że w rozsądny sposób wykorzystają popularność tkanin do stworzenia kilku nowych modeli w limitowanej liczbie egzemplarzy oraz odświeżenia uwielbianych przez klientki klasyków, takich jak Ete top czy Marzec dress.

Wiele fanek marki na pewno ucieszy wiadomość o powrocie trenczy, które są dostępne w odcieniach beżu, kości słoniowej, khaki oraz czerni. W nowej kolekcji pojawią się dwa zupełnie nowe modele oraz dwa znane z poprzedniego sezonu, w nieco zmodyfikowanej wersji. Każdy trencz to interpretacja kobiecej klasy, francuskiego szyku i elegancji w najwyższej jakości. Nie bez znaczenia jest też fakt, że każdy płaszcz pokryty jest powłoką wodoodporną, która z pewnością sprawdzi się podczas wiosennych spacerów.

Każdą wiosenną stylizację ożywi z kolei kolorowa apaszka, wykonana ze 100% jedwabiu. Limitowana linia jedwabnych chust powstała we współpracy z jedną z najstarszych manufaktur w Milanówku, co idealnie wpisuje się w jeden z trzech głównych filarów marki Elementy, jakim jest współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami. Apaszki to najwyższej jakości produkty, które świetnie zagrają jako barwny, wyrazisty akcent monochromatycznych stylizacji.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, Elementy wprowadzają również 3 nowe modele eko jeansów, wykonanych ze 100% bawełny. Przyjazny środowisku denim zadebiutował w marcu ubiegłego roku - to wtedy marka pochwaliła się linią jeansowych spodni oraz kurtek uszytych i wykończonych w Polsce z certyfikowanej, częściowo recyklingowanej przędzy. Tym razem kategoria została poszerzona o 3 nowe modele, z których jeden dostępny jest w dwóch wariantach długości nogawek. Dzięki temu każda z Klientek niezależnie od wzrostu będzie mogła dobrać idealny dla siebie model.

Dużą część kolekcji stanowi również bazująca na stonowanej palecie barw linia knitwear. ”W tej kategorii stawiamy na nowoczesne i proekologiczne przędze z uznanymi certyfikatami, takimi jak Global Recycled Standard czy Organic Content Standard, przyznawany tkaninom o organicznym pochodzeniu.” – mówi Marta Garbińska-Włodarczyk, współzałożycielka i projektantka marki. – „Bardzo ważny jest dla nas lokalny charakter produkcji oraz najwyższa jakość usług. Z tego względu wszystkie nasze swetry wyrabiamy w polskich zakładach dziewiarskich o wieloletniej tradycji. Dzięki temu jesteśmy w stanie kontrolować kluczowe elementy procesu produkcji, a finalnie naszym klientkom dostarczyć produkt dopracowany w każdym szczególe.” – dodaje. Wśród dzianinowych propozycji na wiosenny sezon, oprócz wysokiej jakości swetrów i topów, znajdą się również sukienki, podkreślające kobiecą sylwetkę.

Wciąż rozwijają się także serie Basic i Loungewear, które również dołączą do nowej kolekcji. Produkty z tych kategorii szczególnie docenią osoby, dla których dom stał się centrum wszelkich aktywności i ponad wszystko cenią sobie jakość oraz wygodę. Wykonane z certyfikowanych dzianin od polskich producentów, wykończone z dbałością o każdy szczegół w warszawskich szwalniach basicowe oraz loungwearowe produkty marki Elementy, są w stanie spełnić oba wymagania.

Lookbook autorstwa Loli Banet utrzymany jest w bardzo minimalistycznej konwencji. Główny element scenografii stanowią idealnie wpisujące się w klimat sesji designerskie krzesła z lat 70. Modelki, w wersji sauté, emanują naturalnością. W większości stonowane barwy ubrań przeplatają się z subtelnymi akcentami barwnych apaszek, które stanowią charakterystyczny element całej kolekcji.

Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży stacjonarnej oraz na www.elementywear.com od piątku 19.03.