"Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania". Serial podcastowy z plejadą gwiazd na Mikołajki od Coca-Cola

6 grudnia Coca-Cola zaprasza wszystkich na opowieść pełną magii. "Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania", to wielowątkowa historia, w której losy barwnych postaci przeplatają się ze sobą w prawdziwie magicznej atmosferze świąt. Całość dopełnia gwiazdorska obsada. W rolach głównych Dawid Ogrodnik i Marta Żmuda Trzebiatowska. Towarzyszą im: Cezary Pazura, Piotr Fronczewski, Danuta Stenka i wiele innych gwiazd. Czteroodcinkowy serial podcastowy będzie dostępny bezpłatnie na kanałach Coca-Cola Polska na Spotify i YouTube.

Opowieść zaczyna się 24 grudnia 2005 roku, w pociągu na trasie Gdańsk-Sopot. Dwoje, nie całkiem obcych sobie ludzi, połączył los. Kilka lat później, historia ich miłości mocno się skomplikuje. Jaki będzie finał tej świątecznej historii – czy miłość potrafi cofnąć czas oraz czy uczciwość należy do przeszłości? Plejada gwiazd, niespotykane zwroty akcji, odrobina tajemnicy i duża dawka humoru to przepis na historię pełną magii.

Wsłuchać się w nią będzie można, dzięki nowatorskiemu projektowi marki Coca-Cola. — Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków podcastowych w Europie. — mówi Klaudia Pac, Brand Manager marki Coca-Cola — Formaty audio zyskują każdego dnia nowych fanów, a podcasty stają się coraz bardziej popularnym medium. Mamy nadzieję, że cztery, 40-minutowe odcinki serialu będą trafionym mikołajkowym prezentem od naszej marki — podkreśla.

To pierwsza tego typu produkcja na rynku seriali audio, stworzona przez dużą markę i głośne nazwiska. Scenariusz do niej napisał reżyser i pisarz Wojciech Kukuła, który jednocześnie wyreżyserował podcast. Muzykę do serialu stworzył Daniel Spaleniak, kompozytor i producent znany m.in. z oprawy muzycznej do amerykańskich hitów Netflixa czy Hulu, takich jak Elementary, Ozark czy Shut Eye.

W obsadzie znaleźli się znani polscy aktorzy: Dawid Ogrodnik, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Karolina Bacia, Cezary Pazura, Rafał Zawierucha, Sebastian Stankiewicz, Piotr Fronczewski, Wiktoria Gorodeckaja, Krzysztof Wakuliński, Danuta Stenka, Joanna Kuberska, Ewa Kania, Jakub Strach, Sławomir Pacek, Marek Barbasiewicz oraz znana influencerka Julia Kostera. Swojego głosu użyczył także Maciej Gudowski, który wcielił się jak zawsze w rolę lektora.

— Praca nad rolą w podcaście wygląda podobnie jak praca nad rolą w filmie, jedyną różnicą jest to, że gra się głosem — mówi Cezary Pazura. — Trzeba dobrze poznać postać, zrozumieć ją i jej emocje, aby stworzyć wiarygodny przekaz. Niezwykle ważne jest także dobranie aktora do temperamentu postaci, dzięki czemu można odpowiednio wczuć się w graną osobę. Czy to się udało w podcaście „Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania"? Przekonajcie się sami — zachęca.

Niewątpliwym atutem podcastu jest wykorzystanie technologii dźwięku binauralnego, nazywanego „dźwiękowym 3D". Dzięki niemu podczas odtwarzania serialu na słuchawkach odbiorca słyszy dźwięki dochodzące ze wszystkich stron i może precyzyjnie wskazać, gdzie znajduje się dana postać. Zabieg ten pozwala słuchaczowi stać się częścią serialu i jeszcze bardziej zaangażować się w intrygującą fabułę.

— Coca-Cola to nie tylko napój — mówi Klaudia Pac — To cały świat marki, który kreujemy i pokazujemy. Każde nasze działanie jest realizowane z myślą o naszych konsumentach. Chcemy dawać im radość, dostarczać samych magicznych i pozytywnych momentów, szczególnie w dzisiejszych, trudnych czasach. Nie inaczej jest z podcastem. Chcemy, by dzięki niemu konsumenci weszli w świat marki w niespotykany dotąd sposób. By wygodnie rozsiedli się w fotelu, otworzyli ulubioną Coca-Colę i przez cztery odcinki odcięli

się od zewnętrznego świata. Mamy nadzieję, że historia w pełni ich pochłonie i będzie oddziaływała na wszystkie zmysły, tak jak to robi nasz ikoniczny napój — dodaje Pac