Wystartowała świąteczna kampania marki Milka

 „Miłe Wieści" to 6-ścio odcinkowy program telewizyjny, emitowany na antenie TVN co sobotę o godzinie 20:05, w którym prowadzący - Marcin Prokop – dzieli się z widzami nadesłanymi przez nich historiami dobrych uczynków. Kampania ma na celu zainspirowanie do okazywania czułości, bezinteresowności wobec otaczających nas ludzi oraz nagradzania niedocenionych, szczególnie w okresie świąt Bożego Narodzenia. Ostatni z odcinków cyklu przypada na pierwszy dzień Świąt i jest odcinkiem specjalnym, w którym Marcin Prokop będzie miał okazję porozmawiać z wyjątkowymi gośćmi.

- „Miłe Wieści"  to nasza tuba na świat, przez którą chcemy pokazać szerszej publiczności tych, którzy dzielą się delikatnością i dobrocią, często niezauważaną przez nas na co dzień. Pragniemy inspirować wszystkich Polaków do okazywania sobie wdzięczności w tym wyjątkowym świątecznym okresie.– mówi Maciej Kruszewski, Brand Manager Milka Seasonals.

Program „Miłe Wieści" wrócił na antenę TVN po 6 miesiącach. Świąteczna, druga edycja audycji miała swoją premierę w sobotę 20 listopada i była oglądana przez średnio 1,8 miliona osób, notując tym samym ponad 10% SHR w grupie populacji 18+.

Ponadto, w ramach kampanii, we współpracy z TVN powstał wyjątkowy, mikołajkowy odcinek „Milionerów", w którym Marcin Prokop, czyli prowadzący programu „Miłe Wieści", wraz z Dorotą Wellmann, Ewą Drzyzgą i Michałem Kempą zawalczyli o pieniądze dla fundacji TVN „Nie jesteś sam". Odcinek specjalny, który miał swoją premierową emisję 2 grudnia 2021 roku, był jednym z najlepiej oglądanych odcinków tego teleturnieju w jego polskiej historii.


W ramach kampanii Milka prowadzone są także działania wizerunkowo – produktowe w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych z wykorzystaniem spotów 30" i 10" sekundowych pt. „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem". Reklamy są dystrybuowane również w internecie za pośrednictwem online video oraz w kinach w całej Polsce.

- Postawiliśmy na szeroko zakrojoną komunikację wykorzystującą różne kanały. Struktura kampanii jest dość rozbudowana – poza dużą akcją niestandardową, opartą na dedykowanym programie „Miłe Wieści", zrealizowanym w synergii ze specjalnym odcinkiem „Milionerów", wspartym lokowaniem w „Mam talent", korzystamy z różnych formatów video offline i online, wzmocnionych precyzyjnymi działaniami digital – mówi Maciej Świątek, Director, Client Leadership w Mindshare Polska.

Za koncepcję, realizację i nadzór merytoryczny nad całością kampanii, w tym nad działaniami niestandardowymi, włącznie z projektami dedykowanych programów realizowanych w TVN, odpowiadają zespoły Mindshare - Client Leadership oraz Invention. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy.