Po raz pierwszy w wiosenno-letniej, odzieżowej kolekcji Gatty pojawiły się ubrania z ekologicznych materiałów. Dostępne są dwie linie - CAREU oraz Simplicity. Pierwsza to dresy: linia premium oraz linia podstawowa, na które składają się spodnie oraz bluzy. Druga to letnie ubrania w stylu boho, a wśród nich spódnice, sukienki, krótkie spodenki, a także bluzki i koszule.
Materiał reklamowy Gatta
Stylowy homewear przyjazny środowisku
Jednym z ulubionych ubrań do noszenia po domu jest dres. Warto mieć go w swojej szafie. Tego rodzaju homewear pozwala wyglądać modnie, a przy tym czuć się niezwykle komfortowo. Ponadto, takie uniwersalne ubrania z powodzeniem można założyć na spacer czy zakupy w pobliskim markecie. W odpowiedzi na potrzeby kobiet, które ciągle poszukują idealnej, domowej odzieży, w duchu eko powstała wyjątkowa linia CAREU marki Gatta. Na sezon wiosna – lato 2022 firma przygotowała dresy w kolekcji podstawowej, do których produkcji użyty został poliester pochodzący z recyklingu.
Materiał reklamowy Gatta
Jako marka świadoma, dla której nie jest obojętne środowisko, w którym żyjemy, coraz bardziej stawiamy na zrównoważony rozwój. Tak powstał pomysł, aby zminimalizować ilość produkowanego materiału i zastąpić go tekstyliami pochodzącymi z recyklingu. Produkty, które oznaczone są logo CAREU zrodziły się z myślą o ograniczaniu ilości odpadów i ich ponownym wykorzystaniu, a także o kobietach, które poszukują modnych rozwiązań odzieżowych do chodzenia po domu. W związku z tym, wybierając ubrania z tej linii, możemy mieć realny wpływ na ochronę środowiska, a przy tym wyglądać stylowo - wyjaśnia Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta.
Dresy z kolekcji podstawowej dostępne są w dwóch kolorach: różowym oraz niebieskim.
Poza linią podstawową, kolekcja zawiera również dresy premium w odcieniach beżu i czerni, uszyte z dzianiny, która w składzie posiada pochodzący z recyklingu poliester, a także naturalnego pochodzenia len i modal.
Materiał reklamowy Gatta
Naturalnie w letnie upały
Muślin to trend, który co roku podbija wiosenne i letnie kolekcje. Jest lekki, luźny i można stylowo łączyć go z innymi ubraniami. Sprawdzi się idealnie na wakacyjny urlop. Z takiej tkaniny powstała linia eko odzieży Simplicity marki Gatta. Muślin jest wyjątkowo przewiewny, a jednocześnie na tyle gruby, że świetnie chroni przed promieniami słonecznymi i przegrzaniem. Ponadto, doskonale odprowadza wodę. Kombinacja tych cech sprawia, że jest idealnym materiałem na letnie upały. Co więcej, dzięki właściwościom antyalergicznym jest bezpieczny dla skóry wrażliwej oraz podatnej na alergie. W linii Simplicity znajdziemy: spódnice, sukienki, krótkie spodnie czy koszulki. Produkty dostępne są w dwóch odcieniach: bieli oraz indygo, dzięki temu doskonale połączą ponadczasowe trendy z aktualnymi inspiracjami ze świata mody. Taką kolekcję można zestawiać z ulubionymi jeansami, wówczas stylizacja nabierze wyrazu i odrobiny nonszalancji.
Materiał reklamowy Gatta
Pod znakiem eko nie tylko w odzieży
Działanie zgodnie z zasadami zrównoważonej produkcji, także w branży odzieżowej ma znaczenie i wpływa na środowisko naturalne. Wszystko zaczyna się już na etapie produkcji, gdzie włókna do wytworzenia tkaniny lub dzianiny są starannie selekcjonowane.
Ekologiczny aspekt produktów z tej kolekcji wynika z zastosowanego procesu produkcji oraz przędzy. Do jej stworzenia użyliśmy przędzy pochodzącej z recyklingu, jak również 100% bawełny organicznej. Z takich tkanin powstała linia dresów CAREU oraz strojów Simplicty, uszyta z muślinowego materiału - tłumaczy Karolina Wikło, Product Manager marki Gatta. To jednak nie wszystko, firma sięga do innych ekologicznych rozwiązań: Do produkcji opakowań sukcesywnie wprowadzamy papier, który jest jednostronnie bielony, tak aby zminimalizować ilość procesów chemicznych. Systematycznie redukujemy też ilość folii używanej do pakowania produktów - dodaje.
Materiał reklamowy Gatta
Premierowa kolekcja eko-odzieży Gatta to krok w kierunku bardziej zrównoważonej produkcji, która będzie miała korzystny wpływ na środowisko naturalne, w tym zmniejszenie zużycia wody oraz emisji CO2. To również trend, który ma na celu zachęcić konsumentów do eko-postawy w sferze ubioru i podejmowania rozsądnych decyzji zakupowych przede wszystkim przyjaznych środowisku.
Ubrania z nowej kolekcji dostępne będą w salonach stacjonarnych do końca września. Można je zakupić również online na gatta.pl.