MAKO lato 2022

W nowym sezonie marka MAKO pozostaje wierna swojej wizji tworzenia ponadczasowych, skórzanych dodatków, ale podejmuje się przy tym zaskakującej gry kontrastów. Tworzy kolekcję o dwóch biegunach. Pierwszy to bestsellerowe modele, które z biegiem lat zyskały miano ponadczasowych oraz drugi - bardzo nowoczesny, mocny akcent kolorystyczny.

Nowe są przede wszystkim formy i barwy. Obok klasycznej, szlachetnej i eleganckiej czerni, pojawia się obecna na wybiegach limonka. Kolor elektryzujący, intensywny, będący w kontraście do czerni i określany mianem najgorętszego odcienia sezonu. Fasony MAKO są jak zawsze proste, miękkie, mięsiste, czasem geometryczne. Ania Sękowska, założycielka marki - "Tego lata zachęcamy nasze Klientki do przygody z mocnym kolorem. Czysty, świeży odcień limonki to ostatnio moja ogromna fascynacja! Inspiracją był ultranowoczesny Pantone "safety-yellow". W naszej skórzanej interpretacji podajemy go w wersji nieco mniej neonowej, bardziej eleganckiej. Nasz odcień "lime" uwielbiam zarówno w wersji total-look jak i w kontrastowym zestawieniu z czernią. Dodaje też nowoczesnego akcentu i lekkości naturalnym tkaninom - limonkowe kosze i siatki MAKO to dla mnie kwintesencja lata!"

W kolekcji znajdują się zarówno nowe modele torebek jak i butów. Wśród najnowszych propozycji na lato znajdziemy m.in. wybijane ćwiekami chodaki z przedłużoną cholewką; czarne klapki na platformie z dekoracyjnym supłem; czy kobiece mule na niewysokim obcasie, w elektryzującym odcieniu limonki. Wśród torebek - idealne na wieczór kompaktowe mini torebki o wyrafinowanym uroku i dopracowaną konstrukcją, a także wakacyjne siatki, które splotem przypominają rybackie sieci, tyle tylko, że powstały z połączenia wysokiej jakości materiałów sprowadzonych z Włoch - miękkich w dotyku skór oraz wyjątkowej wiskozy z certyfikatem FSC®* (z ang. Forest Stewardship Council).

W sezonie letnim MAKO wraca także do korzeni, sięga po bestsellerowe klasyki i dodaje im nowoczesnego twistu w postaci limonkowych akcentów. Mowa m.in. o uwielbianych koszach Sorrento, Portofino oraz Saint Tropez, które wyplatane są ręcznie z naturalnych liści palmowych oraz zdobione skórą sprowadzaną z Włoch. Torebki powstają we współpracy z polskimi, lokalnymi manufakturami. Buty natomiast wykonane są w manufakturach włoskich, portugalskich i hiszpańskich o wieloletniej tradycji.

Kampania z udziałem modelki Tarimy Darim, podobnie jak wybór akcentu w postaci energetyzującej limonki, jest krokiem naprzód w estetyce marki. Sesja, której autorem jest Borys Synak, hipnotyzuje, porusza i nie pozostawia widza obojętnym. Choć stylizacje w wykonaniu Olivii Kijo są w zgodzie z DNA marki - surowe i minimalistyczne - to mówimy tu o zupełnie nowych emocjach.