Kolekcja COASTAL wiosna-lato

Skandynawski minimalizm i funkcjonalność to kluczowe hasła najnowszej kolekcji Coastal na wiosnę-lato 2022. Projekty strojów kąpielowych inspirowane szwedzką estetyką oraz naturą znajdą swoje zastosowanie zarówno w wymagających swobody ruchu sportach wodnych, jak i w letnich, plażowych stylizacjach.

Nowa linia Coastal jest najlepszym dowodem na to, że wygoda i elegancja mogą iść ze sobą w parze - to właśnie wielofunkcyjność zastosowania oraz klasyczny minimalizm kierował Karoliną Vavrą, projektantką marki, przy tworzeniu letniej kolekcji. Oprócz charakterystycznych dla marki ponadczasowych bikini, w kolekcji znalazły się także posiadające dodatkowe funkcje techniczne modele z serii active swim, przeznaczone dla bardziej zaawansowanych aktywności sportowych - Surf Suits oraz stroje jednoczęściowe z krzyżowo ułożonymi ramiączkami (przeznaczone do pływania kraulem). Wszystkie modele zostały zaprojektowane z myślą o pełnej swobodzie i komforcie podczas pływania - zarówno sportowego, jak i rekreacyjnego.

Przy tworzeniu całej kolekcji ogromną rolę odegrała natura, którą odzwierciedlono między innymi w kolorystyce projektów. W gamie kolorów znajdziemy navy-granatowy, przywodzący na myśl aktywności wodne, czy ulubiony basen oraz kolor sage-szałwia inspirowany porośniętymi mchem szarymi skałami. Pozostałe, klasyczne odcienie - wyjątkowo kobiecy burgundy-burgundowy i mahogany-mahoń podkreślają ideę, że sport i kobiecość można połączyć w jedno.

Podobnie jak w poprzednich kolekcjach, także przy produkcji najnowszej linii, marka postawiła na ekologiczne rozwiązania, co wpisuje się w pielęgnowaną przez Coastal ideę zrównoważonego rozwoju. Kostiumy na sezon wiosna-lato w całości powstają z użycia ,,dead stocków", co pozwala zoptymalizować zużycie materiału i równocześnie zmniejsza ilość odpadów wygenerowanych podczas produkcji.

Atmosferę całej kolekcji oddaje sesja wykonana przez Paulinę Wesołowską na tle skalistych krajobrazów Lazurowego Wybrzeża. Zdjęcia uchwycają kostiumy w naturalnym, minimalistycznym i równocześnie autentycznym otoczeniu - modelka nie pozuje na pustej, idealnie słonecznej plaży, ale na pełnej plażowiczów wysepce oraz miejskim basenie. Marka w swojej kampanii przekonuje, że że nie ma jednego, idealnego sposobu na spędzanie czasu nad wodą. Dla jednych marzeniem będzie relaks na oddalonym od hałasu miasta wybrzeżu, inni wybiorą aktywny wypoczynek w miejskim basenie, a jeszcze inni odnajdą się wśród zgiełku turystycznych plaż, dzieląc czas między opalanie, a orzeźwienie w chłodnych morskich falach.