AVA została założona w 1961 roku przez farmaceutkę Irenę Dysput, pasjonatkę naturalnej pielęgnacji. Na początku w ofercie pojawiły się tylko trzy kosmetyki, w tym obecna do dzisiaj – i to w niezmienionej formule – linia kremów dla suchej skóry.
W 1987 r. prowadzenie firmy przejęła córka założycielki – Larysa Dysput, która zdecydowała, że to, co jest fundamentalną wartością firmy – czyli naturalność i wysoka jakość kosmetyków – będzie wciąż głównym kierunkiem rozwoju marki.
Materiał reklamowy AVA
AVA jest pionierem eco beauty w Polsce, pierwszą polską marką, która już w roku 2008 dostała międzynarodowy certyfikat ECOCERT i rozpoczęła produkcję pierwszych ekologicznych linii kosmetycznych.
Marka AVA wykorzystuje to, co najlepsze w naturze i łączy to z możliwościami współczesnej biotechnologii, gwarantującej wysoką skuteczność działania kosmetyków. Obecnie w ofercie marki jest wyjątkowo szeroka gama produktów. Niektóre z nich tworzone są przy współpracy z jednostkami naukowo-badawczymi.
AVA udowodniła, że można produkować kosmetyki nie degradując środowiska naturalnego. W nowoczesnym zakładzie, przy wykorzystaniu ekologicznych rozwiązań, powstają niepowtarzalne produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, które nie wpływają negatywnie na Ziemię.
Materiał reklamowy AVA