Marka Rituals wydaje swój pierwszy albumThe Book of Rituals: the ultimate guide to personal wellbeing

9 czerwca, w Research Library, zlokalizowanej w światowej sławy Rijksmuseum, odbyła się premiera pierwszej w historii marki Rituals Cosmetics publikacji książkowej: The Book of Rituals. To limitowana edycja albumu, będącego przewodnikiem po filozofii marki kryjącej się pod hasłem "Sztuka Świadomego Życia".

Kolejny rozdział

Od ponad 20 lat marka Rituals podkreśla wartość troski o dobre samopoczucie pod względem fizycznym, psychicznym i emocjonalnym oraz potrzebę poszukiwania szczęścia w najminiejszych rzeczach. W obecnych czasach pielęgnacja swojego ciała i duszy jest szczególnie ważna.

Najnowsze badania[1] pokazują, że ludzie zaczynają czuć się szczęśliwsi, niż miało to miejsce w połowie 2020 roku, kilka miesięcy po rozpoczęciu pandemii COVID-19. Jednak patrząc z perspektywy dekady, odsetek osób, które deklarują, że czują się szczęśliwe, znacząco się obniżył – globalnie o 10 punktów procentowych. Jedynie 15% z ponad 20,000 ankietowanych w 30 krajach odpowiedziało, że są "bardzo szczęśliwi". Ponadto jako źródło "największego szczęścia" respondenci uznają swoje zdrowie i dobre samopoczucie zarówno fizyczne jak i psychiczne.

Tutaj wkracza Sztuka Świadomego Życia." Dagmar Brusse, Dyrektor Kreatywna marki Rituals oraz wizjonerka tej filozofii, wyjaśnia. "To kompas dobrego samopoczucia, którego celem jest pomóc ludziom połączyć się i znaleźć równowagę pomiędzy ciałem, umysłem oraz duszą. Taka harmonia pozwala osiągnąć najwyższy poziom dobrego samopoczucia. Dlatego powinniśmy traktować ją jako holistyczne podejście do dobrego życia, w którym dotykamy wszystkich ważnych filarów: od fizycznego i mentalnego aż po duchowy. Właśnie takie podejście szerzej tłumaczy 13. rozdziałów książki, która uczy doceniać momenty z życia codziennego.

Zgłębiaj filozofię Sztuki świadomego życia

Książka koncentruje się na 13 skłaniających do refleksji tematach – punktach kompasu Sztuka świadomego życia – które pomogą zwrócić nieco większą uwagę na własną osobę. Każdy rozdział rozpoczyna się dogłębną analizą opisywanego punktu kompasu i zawiera poezję refleksyjną, inspirujące historie z całego świata oraz praktyczne medytacje, które pomogą osiągnąć równowagę ciała, umysłu i duszy.

Kreatywna podróż

The Book of Rituals, na ponad 400 stronach ujawnia wszystko, co należy wiedzieć o życiu w zgodzie ze sobą, i jest idealnym prezentem, jaki można sprawić sobie lub komuś wyjątkowemu. Przy tworzeniu tej książki, marka podjęła współpracę z fotografem i artystą Jasperem Abelsem. Jego zamiłowanie do obrazów łączy się z fascynacją naturą, kolorem i mitycznymi opowieściami.

W książce prezentowane są również sylwetki wyjątkowych i inspirującuch osób, takich jak ambasador ds. szczęścia Mo Gawdat, brytyjska komiczka, angażująca się w kampanie na rzecz zdrowia psychicznego Ruby Wax, szef kuchni restauracji Rouhi, znajdującej się we flagowym sklepie House of Rituals, Renaud Goigoux, a także założyciel marki Rituals – Raymond Cloosterman.

The Book of Rituals kosztuje 405 zł i jest dostępna w House of Rituals, a także na stronie internetowej Rituals. Ponadto książkę wkrótce będzie można kupić w Rijksmuseum, którego Rituals jest dumnym partnerem. A od 1 lipca będzie również dostępna w wybranych sklepach stacjonarnych.

Materiał reklamowyMateriał reklamowy Rituals

[1] Ispos Global Happiness Survey 2022: https://www.ipsos.com/en/global-happiness-survey-march-2022