Różniło je tak naprawdę niemal wszystko. Łączył fakt, że chciały mówić głośno o tym, że kobiety stale zastanawiają się czy są dobre dla kogoś, zamiast myśleć czy są idealne dla samej siebie. Wśród ambasadorek pierwszej odsłony kampanii były m.in.: aktorki Kamila Kamińska, Dominika Gwit, Marta Jarczewska i Anna Oberc, działaczka i coach Angelika Chrapkiewicz – Gądek czy Miss Polonia – Karolina Bielawska. Już wtedy Marta Banaszek wiedziała, że to dopiero początek tego, co chce zrobić dla kobiet. Skąd w projektantce mody pomysł stworzenia kampanii społecznej? Mówiąc jednym słowem – z przymierzalni. Inspiracją były dla niej spotkania z klientkami w jej studiu, rozmowy i wynikające w trakcie przymiarek problemy związane z brakiem samoakceptacji.
Materiał reklamowy Kampania społeczna
Kontynuując kampanię, chcąc poszerzać działania wokół niej, w kwietniu 2022 r. Marta Banaszek zaprosiła kolejne ambasadorki – kobiety z różnych obszarów, wśród nich m.in. aktorki Maja Hirsch, Laura Breszka, Ewa Gawryluk, Honorata Witańska, dziennikarka Dagmara Kowalska, prawniczka i działaczka Weronika Marczuk, Mistrzyni Świata w drifcie Karolina Pilarczyk, trenerka fitness Justyna Bolek, tancerka Anna Głogowska, Miss Polonia Natalia Gryglewska, ale też kobiety nie związane z show biznesem. Ponownie w kampanii wzięły udział także m.in. aktorka Anna Oberc czy Kinga Zawodnik. Ambasadorki drugiej odsłony kampanii doskonale wiedzą, że żyjemy w czasach kiedy najłatwiej jest zaistnieć w mediach poprzez kontrowersję czy aferę wokół siebie, a internautom zbyt lekko przychodzi hejt i komentowanie wszystkiego. Zdecydowały więc pokazać kobiecą siłę i wsparcie dla innych kobiet takimi, jakie są. Zebrać się w jednym miejscu i podzielić tym, nad czym same pracują – samoakceptacją.
„Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie" to nie tylko hasło na koszulkach kampanii, to motto, które ambasadorki kampanii pragną, aby wpisane było w kobiece DNA!
Materiał reklamowy Kampania społeczna