Co ty wiesz o orzeźwieniu? Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój

Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler", zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze[1] orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój.
Jeden z najpopularniejszych aktorów w Polsce, ceniony przez krytyków filmowych i widzów – Cezary Pazura –  właśnie został ambasadorem produktów mocno gazowanych z oferty Żywiec Zdrój. Kampania z jego udziałem bazuje na słynnej kwestii z kultowego filmu Juliusza Machulskiego, gdzie wciela się w rolę Jurka Kilera. - Kampania z udziałem Cezarego Pazury, pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu", ma na celu zachęcić konsumentów słodzonych napojów do sięgania po wodę jako zdrowszą[2] alternatywę oraz do spróbowania napojów bez dodatku cukru, a nawet bez słodzików - wyjaśnia Izabela Makowiecka, Starszy Kierownik Marki Żywiec Zdrój.  

Moc orzeźwienia, zero słodzenia

Żywiec Zdrój Mocny Gaz oferuje wszystko to, czego potrzebują poszukujący naturalnego mocnego orzeźwienia – krystaliczną wodę źródlaną, duże intensywne bąbelki i wyjątkowy smak. To dobre rozwiązanie dla tych, którzy chcą pić zdrowo, a jednocześnie poszukują rześkiego smaku. Zaś Żywiec Zdrój Mocny Gaz i Nuta Smaku to uderzająco orzeźwiające połączenie krystalicznej, mocno gazowanej wody i naturalnych owocowych nut smakowych. To propozycja dla wszystkich wielbicieli orzeźwiających napojów gazowanych o innowacyjnej i niezwykle prostej formule – bez cukru, słodzików i konserwantów. Zero kalorii i tylko po 2 rodzaje składników w trzech ciekawych smakach, to doskonała propozycja dla wszystkich poszukujących nuty przyjemności i rześkości.

Nowa twarz marki

W ramach najnowszej kampanii, powstały spoty reklamowe i materiały digital. Cezary Pazura pojawi się więc nie tylko w spocie telewizyjnym Żywiec Zdrój, ale także na billboardach, w materiałach digitalowych w Internecie oraz mediach społecznościowych. Kampania realizowana będzie w lipcu, sierpniu i wrześniu 2022 r. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja VMLY&R, spot wyprodukowała agencja Ones Production, a działania PR marki prowadzi agencja Tailor Made PR.

Materiał reklamowyMateriał reklamowy Żywiec

[1] Bondyra-Wiśniewska B., Pawluk I., Kaczorek M., Pacyna S., Wolnicka K, Wedziuk A, Nagel P, Wiem, że dobrze jem - Talerz Zdrowego Żywienia w praktyce,  Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, 2021

[2] Woda pomaga w utrzymaniu prawidłowej regulacji temperatury organizmu. Celem uzyskania deklarowanego działania należy spożywać dziennie co najmniej 2 litry wody z różnych źródeł. Ważna jest zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia.