Nowy sklep odzieżowy grupy H&M Screen ze strony Afound.com
Pierwszy salon nowego dyskontu o nazwie Afound będzie otwarty w Szwecji, jednak w tym samym czasie zostanie uruchomiona sprzedaż online. Co znajdzie się w sklepie? Końcówki kolekcji wszystkich marek z H&M group czyli prawdopodobnie: H&M, COS, WEEKDAY, Cheap Monday, & other Stories, MONKI.
Produkty mają być w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Zgodnie z opisem H&M szykuje coś na kształt TKmaxxa, tyle, że wyłącznie z produktami własnych marek.
Sklep jeszcze przed otwarciem szykuje dla swoich klientów niespodzianki. Jeżeli chcesz mieć dostęp online do dyskontu, zanim będą go mieli wszyscy inni? Aktualnie marka prowadzi na swojej stronie Afound.com akcję zapisywania się na wcześniejszy dostęp limitowanych kolekcji mody, które mają być aż do 70% taniej.
Sieć zapewne mocno liczy na to, że nowy twór odwróci spadkowy trend marki, która przechodzi ostatnio spore kłopoty finansowe i wizerunkowe. Jeszcze kilka miesięcy temu sieciówka musiała się tłumaczyć z tego, że pali setki ton niesprzedanych ubrań, co oburzyło opinię publiczną. Wiele marek np. LPP niesprzedane ubrania powierza zagranicznym pośrednikom z krajów, w których marka nie ma salonów firmowych. Niestety H&M, którego produkty można dostać dosłownie na całym świecie miałby problem ze znalezieniem takiego rynku zbytu, dlatego Afound może okazać się zarówno wizerunkowym, jak i finansowym wybawieniem tej kwestii.