Urban Decay fot. instagram.com/urbandecaycosmetics
Smutna wiadomość dla wielbicieli słynnej "Naked Palette"- Urban Decay oficjalnie rezygnuje z produkcji kosmetyku. Kultowa, uwielbiana przez światowe gwiazdy i influencerki paleta cieni do powiek zadebiutowała 8 lat temu i przez ten czas stała się flagowym produktem marki.
Zestaw składał się z 12 cieni od jasnego, beżowego po ciemny, głęboki brąz i grafit". Od 2010 roku sprzedano ponad 30 milionów paletek, dzięki czemu brand wygenerował zysk na poziomie ponad miliarda dolarów. Na bazie sukcesu pierwszej, do sprzedaży trafiły kolejne: Naked 2, Naked 3, Naked Smoky, Naked Heat oraz Naked Basics, inspirowane pierwowzorem. Dlaczego Urban Decay rezygnuje ze swojego flagowego produktu hitu?
ZOBACZ: Istnieją wodoodporne cienie do powiek! Nie wierzysz? Test pod prysznicem cię przekona
Założycielka marki Urban Decay, Wende Zomnir powiedziała:
Pożegnanie z Naked jest słodko-gorzkie. (...) To wielki moment w naszej historii. To bolesny moment, kiedy przeszłość trzeba zostawić za sobą. Będę tęsknić za Naked.
W ramach pożegnania, Urban Decay obniża ceny. Za kultową paletę zapłacimy teraz o 50% (USA, Kanada, Korea) i 30% (Wielka Brytania) taniej! W Polsce także dostaniemy ją po niższej cenie. Drogeria Sephora oferuje ją 219 zamiast 249 zł.
ZOBACZ: Zmieszała 603 pomadki z Sephory, by uzyskać idealny odcień. Efekt wart swojej ceny?
ZOBACZ: Kochają ją blogerki na całym świecie. Lodowa pomadka wreszcie dostępna w Polsce