Wieniawa, Bigos i Jędrzejczyk dołączyły do kobiet, które zmieniają świat
Reebok Be More Human fot. mat. prasowe
Reebok od lat wspiera kobiety w realizowaniu pasji, przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości. Rozwijając ideę Be More Human, nieustannie motywuje do stawania się lepszą wersją siebie w obszarze fizycznym, mentalnym i społecznym.
W tegorocznej kobiecej kampanii wystąpiły najbardziej znane ambasadorki marki Reebok - piosenkarka Ariana Grande, modelka Gigi Hadid, aktorki Gal Gadot, Nathalie Emmanuel i Danai Gurira oraz zawodniczka CrossFit Katrin Davidsdottir. Do tych wyjątkowych osobowości dołączyły przywódczynie organizacji, które na co dzień pomagają kobietom w walce o ich prawa.
W kampanii każdej z ambasadorek towarzyszy unikalne przesłanie, które oddaje ich charakter i nawiązuje do życiowych doświadczeń. Hasła mają inspirować kobiety do działania i odkrywania swojej siły oraz dawać wiarę w to, że można zmieniać świat.
W polskiej odsłonie kampanii Reebok swoją interpretację kobiecej siły zaprezentowały trzy wyjątkowe ambasadorki marki - wielokrotna mistrzyni świata UFC Joanna Jędrzejczyk, aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa oraz trenerka i mistrzyni Europy Pole Dance w duecie Katarzyna Bigos. Reprezentują różne światy i priorytety, jednak to, co je łączy, to nieustanna walka o siebie. Codziennie udowadniają, że moc sprawcza leży w nich samych.
Reebok Be More Human fot. mat. prasowe
Dla Joanny Jędrzejczyk, mistrzyni świata UFC, doświadczonej zawodniczki od wielu lat związanej ze sportem, kobieca siła to odwaga w realizacji celów, zdolność do poświęceń, umiejętność osiągania sukcesów i podnoszenia się mimo przeszkód.
To moc, którą ma w sobie każda z nas. Musimy tylko ją w sobie odkryć, a nic nas nie zatrzyma.
- powiedziała Jędrzejczyk.
Julia Wieniawa to aktorka oraz piosenkarka, która z uporem i determinacją realizuje swoje pasje. Jak sama podkreśla, siłę kobiecą interpretuje jako pewność siebie, wytrwałość, konsekwentne dążenie do celu oraz spełnianie marzeń.
Reebok Be More Human fot. mat. prasowe
Katarzyna Bigos, trenerka fitness, która łączy pracę zawodową z macierzyństwem, zauważa, że siła ta może mieć różne oblicza:
To moment kiedy na treningu trenujesz wśród facetów jak równy z równym, to umiejętność godzenia wielu życiowych ról, a także dokonywanie mądrych wyborów. To pewność siebie, ale także delikatność, której nie powinniśmy się bać.
Reebok Be More Human fot. mat. prasowe
Sylwetki ambasadorek marki Reebok, biorących udział w akcji, można poznać na stronie reebok.pl/bemorehuman. Informacje o kampanii można również śledzić pod hashtagami #reebokpl oraz #bemorehuman.
-
Rossmann wyprzedaje ulubiony przez kobiety tusz do rzęs. Kosztuje niecałe 8zł! "Nie ma sobie równych. Efekt sztucznych rzęs"
-
Ta bluzka z Pepco optycznie wyszczupli twoją sylwetkę. Kosztuje tylko 15 zł
-
Joanna Koroniewska w skąpym bikini. Fani w szoku: "Jak można tak bosko wyglądać po dwójce dzieci?"
-
Te fryzury są kiczowate i dawno niemodne. Dodają nawet 15 lat! Nie noś ich więcej, jeśli nie chcesz się postarzać
-
Krótkie fryzury damskie 2021. Sprawdź, które modne cięcia odejmą ci lat i podkreślą urodę
- Sennik: rower. Co według sennika oznaczają rowery we śnie?
- Krótkie fryzury damskie 2021- najmodniejsze krótkie cięcia tego roku. Pixie cut, bob, a może jeżyk?
- Ta 63-latka ma ogromne powodzenie. Zdradziła sekret atrakcyjnego wyglądu
- Modne i odmładzające fryzury dla 50 latki. Sprawdź, którymi cięciami skutecznie odejmiesz sobie lat
- Dzień kobiet w Lidlu. Zestaw do stylizacji, masażer, bielizna i wiele innych w promocyjnych cenach