Zalando mat. prasowe
Oferta kosmetyczna dla kobiet została wprowadzona na rynek niemiecki latem tego roku. W tym momencie Zalando poszerza sprzedaż kosmetyków o produkty dla mężczyzn do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów składające się z 1 500 artykułów 25 marek. Produkty będą
dostępne również stacjonarnie, w tzw. „Beauty Station” w Berlinie, gdzie klienci mają możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.
Ta nowa kategoria pozwoli konsumentom na stworzenie pełnej stylizacji, od ubrań po sam makijaż. Wykorzystując technologie pozwalające dobierać spersonalizowane porady do potrzeb każdego z klientów, Zalando sprawi, że będzie to dodatkowo bardzo proste. Tym samym Zalando konsekwentnie realizuje swoją misję wiodącej platformy modowej i lifestyle’owej, która dostosowuje się do indywidualnych potrzeb swoich klientów.
Bardzo cieszymy się z wprowadzenia oferty Beauty dla kobiet w Niemczech tego lata. Udostępniając około 7 000 produktów ponad 150 popularnych marek kosmetycznych, stworzyliśmy silną i rozbudowaną ofertę. Nasze pierwsze dane wskazują, że 70 procent naszych klientów podczas zakupów z segmentu Beauty kupuje również odzież, co potwierdza naszą strategię opartą o model cross-selling. Z tego powodu uznaliśmy, że to właściwy moment na poszerzenie kategorii Beauty o produkty dla mężczyzn oraz wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków w Polsce i Austrii
- mówi Claudia Reth, VP Specialities w Zalando.
Nie możemy się już doczekać, a ty?
Zalando mat. prasowe
Zalando mat. prasowe
Zalando mat. prasowe