Więcej podobnych tematów na stronie głównej Gazeta.pl
- Przez ostatnie lata wśród trendów koloryzacyjnych dominowały odcienie chłodnego blondu, na które decydowała się większość kobiet, nawet jeśli taki odcień im nie pasował — mówi Hayk Gyulvanesyan w rozmowie z Kobieta.gazeta.pl, który podkreśla, że kolor włosów powinniśmy dobierać nie tylko na podstawie trendów, ale przede wszystkim do swojej urody i własnych preferencji.
- Bardzo się cieszę, że po latach do łask powrócił ciepły odcień blondu, który wypromowała sama Jennifer Lopez, nazywana zresztą mistrzynią takiej koloryzacji. To właśnie ona zapoczątkowała jeden z największych trendów tego sezonu, jakim jest "ciasteczkowy odcień blondu" — zauważa Gyulvanesyan. - Kolor urozmaicony delikatnym odcieniem pastelowego różu zapewnia nietuzinkowy wygląd i doskonale komponuje się z dojrzałą cerą. Twarz nabiera dzięki niemu blasku i witalności — wyjaśnia stylista. Jak dodaje, jednym z gorących trendów w dalszym ciągu jest także koloryzacja "money piece", czyli jaśniejsze kosmyki okalające twarz, z których znana jest z kolei Beyonce.
'Money piece' https://www.instagram.com/haykhair/
- Kolejnym trendem wartym uwagi w tym sezonie są także brązy, urozmaicone blond refleksami. Jest to świetna alternatywa dla brunetek, które chcą nieco rozjaśnić włosy, ale nie chcą zdecydować się na blond. Prekursorką tego trendu jest sama Kim Kardashian, a ja nazywam ten typ koloryzacji "bronde" - mówi.
Jak dodaje, kobiety coraz rzadziej decydują się też na niegdyś popularne usługi dekoloryzacji. - Refleksy czy balejaż zyskują na popularności i jest to zdecydowanie najlepsza opcja. Dają one subtelny efekt, sprawiając, że kolor wygląda naturalnie i nie wymaga częstych poprawek. Jest to oszczędność dla naszego portfela, ale i włosów, które mają szansę się zregenerować — tłumaczy.
Jak zauważa, mimo zmieniających się trendów, kobiety coraz częściej stawiają na swobodę w koloryzacji. - Coraz rzadziej spotykamy określone standardy w koloryzacji. Każdy sam określa swój styl, który najbardziej mu odpowiada i utożsamia się z jego przekazem — podsumowuje stylista.