Na przestrzeni lat, brytyjski dom towarowy John Lewis, swoimi świątecznymi spotami zdążył wpisać się w przedświąteczną tradycję. Nic w tym dziwnego, bo marka co roku zaskakuje nas w swoich reklamach pięknymi historiami i bezbłędnym budowaniem świątecznego nastroju.
Nowy hit na Boże Narodzenie? "Upalne święta" z gwiazdą "Seksu w wielkim mieście". Zobacz zwiastun:
Zeszłoroczny spot marki John Lewis & Partners dogłębnie nas wzruszył. Udało się to nie tylko dzięki zaangażowaniu Eltona John'a i użyciu jego muzyki. Najważniejsza była tutaj opowieść o spełnionych marzeniach i pasji, która trwa przez całe życie. Spot zakończyło hasło "Niektóre prezenty są czymś więcej niż tylko prezentem" (oryg. "Some gifts are more than just a gif"). Produkcja napawała nadzieją i wprowadzała w atmosferę świąt.
Co roku reklamy John Lewis & Partners zbierają ogromne ilości wyświetleń w sieci, a internauci zachwycają się ich stylem i historiami. Wydaje się, że fenomen spotów marki polega na umiejętności pięknego opowiadania i dotarcia nawet do osób o najbardziej niewzruszonych sercach. Opowiadane historię są proste i krótkie, dzięki temu pozostają zrozumiałe dla każdego z nas. Nie bez wpływu pozostaje tutaj wykonanie. Reklamy sfilmowane są na najwyższym poziomie, co sprawia, że są jeszcze przyjemniejsze do oglądania. Od wielu lat są w świecie mediów i marketingu uważane są za jedne z najlepszych i absolutnie kultowe.
Ciężko przewidzieć co w tym roku zaserwuje nam w swoim spocie John Lewis & Partners. Możliwe, że kolejny raz zaangażowana zostanie do niego gwiazda światowego formatu. Wnioskując z ubiegłych lat, już niebawem powinniśmy się przekonać, co marka przygotowała dla klientów w tym roku. Premiera reklam ma zwykle miejsce około połowy listopada. Z niecierpliwością oczekujemy zarówno spotu jak i Świąt Bożego Narodzenia.