Świętuj razem z Answear! Topowa marka obchodzi 10 urodziny

Właśnie mija 10 lat, odkąd świat odzieżowych zakupów online bezpowrotnie się zmienił - w 2011 r. powstał Answear com, który udowodnił, że kupowanie przez Internet może być proste, szybkie i przyjemne.

Limitowane kolekcje na 10. urodziny

Z okazji 10. urodzin Answear przygotował dla Ciebie szereg atrakcji. Wielbicielki mody i sezonowych nowości z pewnością ucieszą 3 limitowane kolekcje, stworzone wyłącznie dla polskiego sklepu internetowego. Swoje propozycje stworzyły topowe brandy, jak Guess i Hugo oraz niedawno powstała marka dla nowoczesnych kobiet – answear.LAB. Urodzinowa kolekcja Guess nawiązuje do międzynarodowego charakteru Answear – na trendsetterów czekają kultowe T-shirty z logo, tym razem uzupełnione o nazwy stolic państw, w których działa sklep. Chcesz zacząć je kolekcjonować, a może postawić na jedno ulubione miasto? Decyzja należy do Ciebie! Wielbicielki komfortu mogą skusić się na casualowe propozycje Hugo. W limitowanej kolekcji znajdziesz minimalistyczne dresy, bluzy, topy i akcesoria z charakterystycznym motywem taśmy. A jeśli nieobca Ci nostalgia, skuś się na zmysłową, lecz niepozbawioną komfortu kolekcję Dare to Dream. Propozycje answear.LAB powstały we współpracy z Pauliną Krupińską. W urodzinowej kolekcji odnajdziesz komplety ze skóry, spódnice podkreślające talię, zwiewne sukienki i szerokie spodnie oraz efektowne akcesoria, jak ręcznie wykonane paski i torebki. Nie zapomnij również o urodzinowym konkursie Answear, w którym możesz wygrać wyjazd marzeń! Wystarczy, że kupisz dowolny produkt z limitowanych kolekcji, zarejestrujesz swój paragon i odpowiesz na jedno proste pytanie: za co kochasz Answear?

10 lat radości z zakupów dzięki Answear

Answear jest naprawdę za co lubić – to właśnie dzięki tego rodzaju przedsięwzięciom zakupy internetowe stały się prostsze i znacznie przyjemniejsze. W 2011 r. kupowanie na odległość nie było tak popularne i powszechne jak teraz, zwłaszcza, jeśli chodzi o odzież damską. Ubrania wolałyśmy zmierzyć i dotknąć, aby nie ryzykować kupna nietrafionego rozmiaru, kiepskiego fasonu czy odcienia. Answear, poprzez dobre praktyki, jak darmowa dostawa i zwrot, szybka wysyłka, przyjazna obsługa klienta i profesjonalna prezentacja produktów na stronie, sprawił, że szybko przekonałyśmy się do nabywania ubrań i akcesoriów modowych na odległość. Przy okazji, dzięki bogatej ofercie sklepu, zapoznałyśmy się z markami modowymi, których do tej pory próżno było szukać w Polsce. Przez 10 lat oferta sklepu znacznie się poszerzyła i dziś obejmuje ponad 350 światowych brandów. Poprzez wyselekcjonowane jakościowe produkty (o to starają się już kupcy Answear), możesz oszczędzić sporo czasu szukając sukienki na wesele czy ponadczasowych mokasynów.

 

Czego nie wiesz o Answear.com?

Kiedy zaglądasz na Answear.com, możliwe że przeoczysz wiele rzeczy – czego nie wiesz o znanym sklepie internetowym? Zacznijmy od elementów widocznych na pierwszy rzut oka, czyli od produktów. Na stronie znajdziesz ich ponad 95 000, a większość z nich została dokładnie sfotografowana i sfilmowana we własnym studio Answear. Odważne, jak i klasyczne stylizacje to zasługa działających w sklepie stylistów, którzy dbają o każdy detal widoczny na fotografiach produktu. Jednak tajemnice sklepu nie kończą się na wyborze produktów i włożeniu ich do wirtualnego koszyka. Twoje zamówienie (podobnie jak i zamówienia mieszkańców 6 innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej) realizowane są z jednego centrum dystrybucyjnego marki. To właśnie tam, na 40 000 m2 zgromadzone są produkty setek brandów, które potem ruszają w dalszą trasę do klientów. W ciągu jednego tylko dnia nowoczesny magazyn jest w stanie spakować nawet 48 000 paczek i wysłać je do stęsknionych za nowościami trendsetterów. Na ubraniach świat Answear się nie kończy.

Firma od lat działa charytatywnie, choćby wspierając domy dziecka. Od 2 lat wdraża także projekt, w którym możesz oddać nienoszone już rzeczy bez wychodzenia z domu – dzięki Wear & Share 14 ton tekstyliów zyskało nowe życie, a środki pozyskane z akcji umożliwiły zasadzenie 400 drzewek. „W ciągu 10 lat Answear bardzo się zmienił, a przede wszystkim rozrósł. Wspaniale było uczestniczyć w większości tych wydarzeń. Chciałbym zaznaczyć, że cele stricte biznesowe nie były jedynymi, które chcieliśmy realizować. Od początku zależało nam, żeby stworzyć i rozwijać przyjazną i rzetelną organizację, która nie tylko sprzedaje ubrania i buty, ale także promuje konkretne wartości, wspiera i pomaga. Wydaje się, że na szczęście, także te plany udało się wprowadzić w życie.” – mówi Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu i e-commerce w Answear.

Weź udział w dyskusji:
Świętuj razem z Answear! Topowa marka obchodzi 10 urodziny
Aby skomentować ten i inne artykuły zapraszamy na forum.gazeta.pl