Answear.com do tej pory kojarzył się większości z nas z modą – funkcjonował jako miejsce, gdzie można znaleźć ubrana, buty i akcesoria na różne okazje, w tym odzież sportową, sukienki, kurtki, jeansy czy https://answear.com/k/on/odziez/bluzy. Wraz z jesienną kampanią Lifespiration Starts Here marka odsłania kulisy nowej strategii i staje się miejsce lifespiracji, czyli inspiracji do życia na własnych zasadach.
„Jako marka chcemy zachęcać do poszukiwania, inspirować i podpowiadać nie tylko w obszarze mody. Chcemy być blisko naszych fanów i klientów, i wraz z nimi tworzyć preteksty do szeroko pojętej aktywności: sportowej, artystycznej czy rozwojowej. Moda jest elementem uzupełniającym nasze życie i traktujemy ją jako dopełnienie tego, co na co dzień robimy i czemu oddajemy się w całości." – mówi Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.com.
Answear pragnie jeszcze mocniej skupić się na kobietach, które stają się jego główną grupą klientów – to właśnie do nich kieruje swoje lifespirujące przesłanie, zachęcając do czerpania z życia ile tylko się da! Bez względu na stereotypy i pielęgnowane od pokoleń schematy, każda z nas powinna czuć swoją siłę, pewność siebie i moc. Kobiety mogą realizować się na wielu płaszczyznach, żyć po swojemu i być tym, kim tylko zechcą – właśnie tak, jak prezentuje spot. Możesz wspinać się po drzewach, zdobywać kolejne szczeble w korporacyjnej karierze, podróżować, tańczyć, działać… żyć po swojemu. Kobiecość ma bowiem wiele twarzy, a każda z nich jest wyjątkowa i oryginalna. Jej różne oblicza prezentują bohaterki kampanii, wśród których znalazły się: zawodniczka i trenerka rugby, prezeska fundacji Kulawa Warszawa Izabela Sopalska-Rybak, promotorka kultury ballroom i tańca Vogue Bożna Wydrowska, pięściarka i zawodowa mistrzyni Europy w boksie Sasha Sidorenko. Pierwsza z nich przełamuje tabu związane z niepełnosprawnością, druga poprzez żywiołowy taniec wyraża siebie, trzecia wielokrotnie musiała walczyć o siebie i swoje życie – w przenośni i dosłownie. Wszystkie są autentyczną lifespiracją!
Kobiecość ma nieskończenie wiele twarzy, a każda z nich jest piękna. Lifespiration starts here
Answear przyciąga nie tylko spotem pełnym kobiecej mocy – wraz ze startem kampanii ruszył międzynarodowy konkurs fotograficzny Lifespiration Starts Here. Uczestnicy musieli pokazać swoje lifespiracje (a te przecież czają się na każdym kroku, wystarczy tylko je dostrzec), które umieszczali na Instagramie, dodając stosowny hasztag #lifespirationstartshere oraz oznaczając profil @answear. Zwycięzców konkursu już wkrótce wyłoni międzynarodowe jury złożone z inspirujących, pełnych pasji kobiet. Na pewno będą miały w czym wybierać – na razie w ramach projektu nadesłano ponad 3500 różnorodnych, przepełnionych emocjami i pozytywnymi wibracjami zdjęć. Niech widok malowniczych fotografii, które możesz podziwiać choćby na stronie http://answear.com/ będzie okazją do kreatywnego działania, zaprezentowania swoich umiejętności i momentem refleksji nad tym, co w życiu przynosi Ci prawdziwą radość. Masz czas do 30 listopada 2021 r., aby nie tylko pokazać piękne momenty ze swojego życia i otoczenia, ale również zawalczyć o atrakcyjne nagrody, przede wszystkim 5000 zł na spełnienie swoich marzeń.
***
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 8 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.