BEAUTY
The Best of New Beauty: Kampania CSR roku (grafika Gazeta.pl)
The Best of New Beauty: Kampania CSR roku (grafika Gazeta.pl)

The Best of New Beauty to jedyny plebiscyt, w którym użytkownicy wybiorą zwycięzców spośród produktów, usług oraz kampanii, które zadebiutowały na polskim rynku w okresie od 01.01.2020 do 31.07.2021 r. Oto akcje nominowane w kategorii: Kampania CSR roku.

Weź udział w głosowaniu i zyskaj szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Link do głosowania znajduje się TUTAJ >>

AVON "#KAŻDAZNAS" - w tej kampanii społecznej Avon zwraca uwagę na potrzeby kobiet, które przechodzą lub przeszły przez nowotwór oraz oddaje im głos na swoich kanałach social mediowych, gdzie dzielą się one swoimi historiami i doświadczeniami. Marka stworzyła również specjalny balsam dbający o delikatną skórę głowy, który powstał we współpracy z osobami doświadczającymi choroby nowotworowej.

DOVE "REVERSE SELFIE" - kampania pokazuje, jak zakłamane są media społecznościowe i jak wpływa to na psychikę nastolatek. Na koniec filmu Dove zostawia widza z przekazem: "Presja mediów społecznościowych obniża samoocenę naszych dzieci. W czasie pandemii ten problem tylko narasta. Odwróćmy tę sytuację".

ESTEE LAUDER "TO COŚ WIĘCEJ NIŻ WSTĄŻKA. TO SYMBOL WSPÓLNEJ WALKI" - marka zaangażowała do współpracy siedmiu ambasadorów, którzy zgodzili się wesprzeć inicjatywę i razem z firmą Estee Lauder budować świadomość, że z rakiem piersi można - a nawet trzeba - walczyć. Naturalnym wizualnym motywem przewodnim kampanii są zatem różowe barwy wojenne, symbolizujące wspólną walkę.