
Reklama wiąże się z kreatywnością, która w przypadku kategorii "najlepsze działania reklamowe na polskim rynku" waży najwięcej. Nie chodzi o to, by ścierały się w niej tylko duże kampanie reklamowe. Nasze użytkowniczki chętnie pochylą się nad oceną efektywnych i inspirujących działań, nawet tych skierowanych do wąskiej grupy odbiorców.
Weź udział w głosowaniu i zyskaj szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Link do głosowania TUTAJ
Plebiscyt The Best of New Beauty. Nominowani w kategorii: "Najlepsze działania reklamowe na polskim rynku"
BODYBOOM/FACEBOOM, wybór ambasadorki marki BodyBoom #TwojaSuperMoc: marka jako jedna z pierwszych w Polsce postawiła na działania na platformie TikTok i we współpracy z nią ogłosiła konkrus hashtag challenge #TwojaSuperMoc. To pierwsza tego typu kampania polskiej marki kosmetycznej na TikToku. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było dołączenie do wyzwania, poprzez publikację nagrania z kreatywnym odtworzeniem układu choreograficznego do wybranego przez siebie utworu muzycznego i opublikowanie go na platformie z oznaczeniem marki. Do współpracy BodyBoom zaprosił znane influencerki, w tym m.in. @jeleniewska, @klatex, @ola_nowak, @sabinitta, czy @wersow. Konkurs cieszył się ogromną popularnością, a na laureatkę konkursu czekał roczny kontrakt, sesja okładkowa w magazynie "Glamour" oraz najnowszy iPhone 12 pro.
YOPE, kampania Wild Things Are Coming: wraz z wprowadzeniem na rynek nowej serii produktów, marka wystartowała ze zintegrowaną kampanią reklamową pod hasłem "WILD THINGS ARE COMING" Skupiła się ona na pokazaniu jak receptury kosmetyków YOPE oparte na dzikich roślinach działają na kobiety, uwalniając ich naturalną dzikość, moc i siłę. W ramach kampanii emitowane są wyjątkowe spoty reklamowe, których bohaterką jest autorka linii kosmetyków i zarazem założycielka marki Karolina Kulińska-Kosowicz. Kolejnym etapem jest zaś stworzenie społeczności pod hasłem „MY NAME IS WILD", zrzeszającej silne i odważne kobiety.