BEAUTY
The Best of New Beauty: 'Sklep internetowy roku' (kobieta.gazeta.pl/Marta Kondrusik)
The Best of New Beauty: 'Sklep internetowy roku' (kobieta.gazeta.pl/Marta Kondrusik)

Jak wynika z informacji w Internecie, już ponad połowa Polek i Polaków deklaruje, że robi zakupy online. Nie da się ukryć, że coraz więcej ludzi niemal całkowicie rezygnuje z tradycyjnych zakupów stacjonarnych na rzecz tych dokonywanych przez Internet. Spowodowane jest to m.in. szybkim tempem życia i chęcią zaoszczędzenia jak najwięcej czasu, a także wygodą, którą dają sklepy internetowe (można zamawiać potrzebne rzeczy przez 24h na dobę). Ponadto dużą rolę odgrywają konkurencyjne ceny oraz lojalnościowe zniżki, które stałym klientom zapewniają sklepy internetowe.

Weź udział w głosowaniu i zyskaj szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Link do głosowania TUTAJ

Plebiscyt The Best of New Beauty. Nominowani w kategorii: "Sklep internetowy roku"

Nie tylko postęp cywilizacyjny, lecz także nowa rzeczywistość pokazała nam, jak ważna i niesamowicie wygodna jest możliwość zamówienia produktów bezpośrednio do domu. Nic więc dziwnego, że w ostatnim czasie liczba klientów korzystających z zakupów online znacznie wzrosła. Widząc ten trend nie mogliśmy nie umieścić w naszym plebiscycie The Best of New Beauty kategorii, w której spośród nominowanych, użytkowniczki oraz użytkownicy wybiorą "sklep internetowy roku". Z jakich sklepów, drogerii i perfumerii najchętniej zamawiają kosmetyki nasi użytkownicy? 

ZIAJA: Sklep internetowy, który oferuje pełną gamę produktów, atrakcyjne promocje, szybką wysyłkę, a także bezpieczne zakupy. Posiada również program lojalnościowy, w którym zebrane punkty wymienić można na atrakcyjne nagrody.

COSIBELLA: Sklep z kosmetykami, który oferuje szeroki wybór profesjonalnych produktów do codziennej pielęgnacji. Marka do pakowania paczek używa tylko ekologicznych materiałów i stara się, by działalność ich sklepu była bardziej ekologiczna.

SLOWGLOW: To lokalne marki, proste składy, same nietestowane na zwierzętach produkty i opakowania zero waste w jednym miejscu. Jak przyznaje sama marka, są dla wszystkich, niezależnie od wieku, płci, kształtu, czy faktury ciała.

APLIKACJA ROSSMANN: To w pełni samoobsługowe zakupy stacjonarne w drogeriach, łatwa w edycji i przejrzysta lista zeskanowanych produktów, a także wygodne formy płatności oraz ekologiczna e-faktura zamiast paragonu. 

NOTINO: To największy beauty e-shop w Europie. Oferuje szeroki wybór perfum oraz kosmetyków w wyjątkowych cenach. Jak przyznaje marka, są zaangażowani w ciągłe doskonalenie, wybieranie najlepszych produktów i dostarczanie ich tak szybko, jak to możliwe, sprawiając, że zakupy stają się przyjemnością.