
W rywalizacji o tytuł "najlepszej polskiej marki" udział biorą udział zarówno nowe brandy jak i te, które swój debiut miały już jakiś czas temu, jednak w ostatnim czasie wypuściły na rynek nowe, udoskonalone produkty, które podbiły serca konsumentek. Marki, które biorą udział w drugiej edycji plebiscytu The Best of New Beauty są nieodzownym elementem kobiecego świata, synonimem najwyższej jakości i niezawodności.
Weź udział w głosowaniu i zyskaj szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Link do głosowania TUTAJ
Plebiscyt The Best of New Beauty 2. Nominowani w kategorii: "Najlepsza polska marka"
You&You: Marka wierzy, że troska o siebie jest supermocą, która pozwala czuć się lepiej, myśleć przejrzyściej i działać mocniej. Jej celem jest opracowanie unikalnych, etycznie i naturalnie pozyskiwanych formuł, które pozwolą wydobyć wyjątkowe piękno i zainspirują do świadomych, pielęgnacyjnych wyborów. Są na rynku, aby szerzyć siłę równości, wiary w siebie i podtrzymywać nadzieje na osiągnięcie niemożliwego.
Samarite: Od 3 lat kosmetyki Samarité dbają z największą troską o skóry tysięcy Polek. Zaledwie pięć kosmetyków Samarité zrewolucjonizowało podejście do pielęgnacji i sprawiło, że stała się ona skuteczna, przyjemna i prosta w codziennym stosowaniu. Wszystko to za sprawą aż 33 potężnych aptecznych ziół oraz wielu składników pochodzenia naturalnego wzmocnionych o najbardziej zaawansowane technologicznie substancje aktywne, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom skóry.
Anwen: Marka Anwen nieustannie wpływa nie tylko na obraz branży urodowej w Polsce w zakresie świadomej pielęgnacji włosów, ale również na panujące w tym obszarze trendy. Wieloletnie badania, wiedza i doświadczenie zostały przekute w zupełnie nową kategoryzację produktów do pielęgnacji włosów dopasowanych do porowatości, która zyskała ogromną ilość zadowolonych użytkowników, stała się popularna w kraju i zagranicą. Intensywna edukacja klientów zaowocowała wytyczonym przez markę trendem świadomej pielęgnacji.
Resibo: Kampania into Modern Nature, która zapoczątkowała rebranding, pozwoliła marce zaprezentować nowe standardy w polskiej branży kosmetycznej. Resibo chce dawać jeszcze więcej przyjemności z pielęgnacji. Zmienili opakowania na bardziej ekologiczne - szkło, aluminium lub tworzywa PCR i HDPE. Jako marka produkująca wegańskie kosmetyki naturalne, chcą żyć w zgodzie z naturą. Wierzą, że małe kroki i odpowiednie cele mają realny wpływ na planetę. Nie testują na zwierzętach, co potwierdzają certyfikaty Vegan i PETA Cruelty Free&Vegan.
AMVI Cosmetics: AMVI Cosmetics to jedna z najszybciej rozwijających się polskich marek kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Promuje afirmację życia oraz holistyczne podejście do dbania o doskonałe samopoczucie. Produkty wytwarzane są w Polsce. Zawierają ponad 95% składników pochodzenia naturalnego, nie są testowane na zwierzętach, są wegańskie i bezglutenowe. AMVI Cosmetics to pierwsza polska marka kosmetyczna stale przekazująca 1% przychodu ze sprzedaży każdego produktu na rzecz wsparcia kobiet w przechodzeniu przez raka piersi.
AA: Marka AA od 40 lat produkuje bezpieczne, innowacyjne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Jako pierwsza wprowadziła na rynek polski słynny "pomarańczowy krem" AA (od AntyAlergiczny) do cery wrażliwej. Jako pierwsza wprowadziła również emulsję do higieny intymnej, zdecydowała się także na podział wiekowy kremów.