Polacy najczęściej robią zakupy w sieci Lidl Polska - wynika z najnowszego raportu firmy Listonic, która zweryfikowała ponad 500 tys. list zakupów stworzonych przez użytkowników w polskiej wersji aplikacji w 2022 roku. Na tej podstawie wytypowano najpopularniejsze sieci handlowe w trzech kategoriach: sieci spożywczych i dyskontów, drogerii oraz sieci dom i ogród. W pierwszej z nich Lidl utrzymał się na prowadzeniu, obejmując aż 35,2 proc. analizowanych list zakupów w kategorii spożywczej. Względem poprzedniego roku sieć zwiększyła swoją popularność o 7,7 p.p.
Pierwsze sklepy Lidl Polska powstały ponad 20 lat temu. Od samego początku sieć dąży, aby ofertować klientom w Polsce produkty najwyższej jakości i w jak najniższej cenie. Dzisiaj sieć dostępna jest w blisko 850 lokalizacjach w całej Polsce, a jej oferta doceniana jest przez liczne, niezależne badania, jak raport "Koszyk Zakupowy" ASM Sales Force Agency. W ostatnich raportach, opublikowanych od maja 2022 do stycznia 2023 roku, Lidl Polska zajmuje pozycję lidera wśród sklepów swojego formatu oraz drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych.
Z pełnym raportem aplikacji Listonic "Ranking Popularności Sieci Handlowych w Polsce" można zapoznać się na stronie: https://ads.listonic.com/raport/ranking-sieci-handlowych-2023/.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12.000 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.
Materiał promocyjny PR marki Lidl.