Szwedzka marka znana przede wszystkim z technologicznie zaawansowanych urządzeń, w tym kultowej szczoteczki sonicznej LUNA pochwaliła się premierą, nad którą pracowała przez ostatnie lata. Podczas urodzin marki, uczestnicy mieli okazję na własnej skórze przekonać się, jak nawilżające, zaawansowane i designerskie są kosmetyki FOREO. Co je wyróżnia spośród konkurencji na rynku? Każdy z produktów pielęgnacyjnych FOREO zawiera silnie skoncentrowane składniki, a głęboko działające formuły zostały przetestowane przez dermatologów i są odpowiednie dla każdego rodzaju skóry. A co najważniejsze, trzy linie kosmetyków odpowiadają pasującemu oraz wspierającemu działanie składników aktywnych urządzeniu od FOREO.
Dzięki przełomowemu połączeniu kosmetyków z technologiami FOREO widoczne są natychmiastowe efekty i piękny blask skóry.
Materiał promocyjny
Skuteczne i bezbolesne usuwanie niepożądanego owłosienia? Dzięki kolejnej nowości zaprezentowanej przez FOREO - PEACH™ 2 to możliwe! Wyposażone w zaawansowany system IPL (Intense Pulsed Light), to kompaktowe urządzenie gwarantuje widoczne rezultaty już po 8 tygodniach regularnego stosowania. FOREO PEACH™ 2 wykorzystuje technologię IPL, która przenika pod powierzchnię skóry, przekształcając się w ciepło i skutecznie usuwając owłosienie wraz z cebulkami. Dzięki dużej powierzchni naświetlającej, możliwe jest szybkie i wygodne przeprowadzenie zabiegu na większych partiach skóry. Elastyczna głowica doskonale dopasowuje się do załamań ciała, zapewniając maksymalny komfort, a chłodzące powietrze sprawia, że zabieg jest dużo przyjemniejszy. Przy regularnym stosowaniu, FOREO PEACH™ 2 skutecznie ogranicza ponowny wzrost włosków, zapewniając długotrwałe efekty i gładką skórę nawet przez kilka miesięcy. Pełny zabieg na całe ciało trwa zaledwie 10 minut, co według marki, czyni go szybkim i najwygodniejszym tego typu rozwiązaniem dostępnym na rynku.
Przyjęcie urodzinowe FOREO w klimacie Midsommar przeniosło gości do magicznego świata, gdzie luksus spotkał się z radosnym klimatem letnich obchodów. Całe miejsce zostało przekształcone w zapierający dech w piersiach tajemniczy ogród, w którym każdy szczegół został perfekcyjnie zaprojektowany, aby zachwycić zmysły. Goście mieli okazję odkrywać urokliwe strefy tematyczne związane z marką FOREO, które przykuwały ich uwagę i zachęcały do poznawania nowości.
Materiał promocyjny
Jedną z atrakcji był też specjalny namiot, w którym goście mogli tworzyć swoje bukiety z polnych kwiatów, nawiązując do tradycji Midsommar. Cały ogród wokół oranżerii został ozdobiony kolorowymi wstążkami i lampkami, tworząc malowniczą atmosferę i zapewniając idealne tło do zdjęć, które nie mogły doczekać się udostępnienia na Instagramie.
Urodziny FOREO w stylu Midsommar były niezapomnianym wydarzeniem, które potwierdziło pozycję marki jako lidera w dziedzinie pielęgnacji skóry. Teraz również kosmetyczną, a nie jedynie technologiczną.
Materiał promocyjny PR marki FOREO.