THEGLOOW.COM jest odpowiedzią na potrzeby najbardziej wymagających klientów, dla których priorytetem jest zachowanie doskonałego samopoczucia, dbających o siebie i podążających za najnowszymi trendami zdrowego stylu życia, jak i pielęgnacji.
VIDEO: https://youtu.be/7moYO15NLEI?si=DqwiQegwdM8TczHT
W jednym miejscu znajdziemy blisko 3500 starannie wyselekcjonowanych produktów oraz ponad 150 marek luksusowych oraz premium, w tym zarówno produktów dobrze znanych przez polskich konsumentów, ale też światowych bestsellerów, które w Polsce dostępne są wyłącznie na THEGLOOW.COM. Wśród nowości, które dzięki THEGLOOW.COM zawitały do Polski, znajdują się między innymi takie marki jak Biocol Labs, Vida Glow, Beautifully Nurished czy Toilet Paper Beauty.
materiał promocyjny
VIDA GLOW – Hairology Capsules - 30 kapsułek, 225 zł
Sklep THEGLOOW.COM wyróżnia holistyczne podejście do oferty, innowacyjność, w tym ankieta zdrowia będąca odpowiedzią na indywidualne potrzeby klientów oraz najwyższej jakości obsługa. Dla THEGLOOW.COM nadrzędną wartością jest zaufanie budowane poprzez unikatowe produkty, ale też porady ekspertów, w tym dietetyków, fryzjerów oraz osobowości wyznaczających rynkowe trendy. Marka łączy inspiracje modą oraz determinację w konsekwentnym dążeniu do sukcesu, dlatego wybór Agnieszki Woźniak-Starak jako twarzy kampanii THEGLOOW.COM był ucieleśnieniem tych wartości.
materiał promocyjny
Gwiazda od lat bardzo dba o zachowanie równowagi w życiu, bo jak podkreśla, zdrowy styl życia przekłada się na jego jakość. „Poza tym, że w pracy zawsze staram się być profesjonalna i dobrze przygotowana, muszę być też wypoczęta. Z jednej strony kocham aktywny tryb życia, dużo ruchu, również na świeżym powietrzu, bo to napędza i daje energię do działania z drugiej nie zapominam o regeneracji. Ten wypoczynek jest w moim życiu niezwykle ważny"- zdradza. Dziennikarka jest bardzo zdyscyplinowana „Moje pięć filarów to wysypianie się, aktywność, zbilansowana dieta, w tym także nieprzejadanie się, nawadnianie i dobra suplementacja".
Jak przyznaje, najważniejsza jest systematyczność „Zawsze pamiętam o nawadnianiu i nawilżaniu. Przyjmuję regularnie kwasy Omega, witaminę C, witaminę D, witaminę B12, probiotyki i kolagen. Stosuję też terapie czasowe, w zależności od potrzeb mojego organizmu".
materiał promocyjny
AROMATHERAPY ASSOCIATES LONDON Deep Relax Bath And Oil – 100 ml, 499 zł
Sesja zdjęciowa do kampanii THEGLOOW.COM została zrealizowana w wyjątkowych murach Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, oddziału Muzeum Narodowego w Warszawie. Dziennikarka wystąpiła w kilku zjawiskowych odsłonach, w kreacjach światowych projektantów.
Link do strony:
Instagram: https://instagram.com/thegloow_com?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Materiał promocyjny PR marki THEGLOOW.COM