Renata Gabryjelska jest znana głównie jako reżyserka oraz producentka, była I Vice Miss Polonia, aktorka i modelka, która pojawiała się na okładkach magazynów, m.in. "Elle", "Twojego Stylu", "Pani", "Urody" czy "Vivy!". Po przeszło dwudziestu latach podjęła decyzję o powrocie do modelingu, debiutując w kampanii perfum.
2 października w warszawskim butiku przy ul. Mokotowskiej odbyła się odsłona kampanii z Renatą Gabryjelską oraz premiera trzech nowych autorskich kompozycji, które Nina Kowalewska-Motlik proponuje na jesień: Baby, Edman i Saaddah.
Baby to radość zamknięta w butelce. Już sama nazwa jest urocza, a kompozycja wręcz iskrzy radością. Zielono-cytrusowy wstęp oparty na skontrastowaniu bergamotki z bazylią jest nowatorski, intrygujący. Klasyczne nuty lawendy i wytrawnego geranium łączą się z różą, jaśminem. Jest bardzo subtelnie i rześko, co czyni Baby świetną pozycją dzienną.
Zapach jest wyważony, nuty współgrają. Pochodzą z różnych obszarów olfaktorycznych a idealnie łączą się tu w całość. Eleganckiego charakteru dodają akordy pudrowe, które też ocieplają zdecydowane tony mchu dębowego oraz sosny. Baby stanie się doskonałym towarzyszem każdego dnia, tworząc magiczną przestrzeń wokół noszącej go osoby.
Edman zatyka dech. Świetnie odwzorowane owocowe akordy ananasa i brzoskwini z kwaśnym rabarbarem oraz rześką bergamotką są dodatkowo podbite miętą wraz z mentolowym eukaliptusem. Musujący twist. Z czasem zapach staje się mroczniejszy. Gęsty. Pojawiają się akordy słodko-gorzkie. Zimny fiołek, narkotyczny jaśmin. Robi się inaczej, bardziej stonowanie, ale i mrocznie.
Słodsze akordy wanilii oraz tonki walczą z ostrym cypriolem. EDMAN mieni się barwą ciemnego fioletu. Mroczna owocowość i ciemne tony przyprawowo-drzewne. Jest tu coś magnetycznie przyciągającego. Niepokojącego, ale niepozwalającego zapomnieć.
Saaddah to wielowymiarowa kompozycja, której nie sposób łatwo sklasyfikować. Musujący grejpfrut orzeźwia, podany jest w lekkiej formie, nasuwając skojarzenia z rześką lemoniadą. To cytrusowe otwarcie przechodzi w zmysłowe nuty serce, pełne wytrawnych przypraw w postaci metalicznych goździków, wibrującego czarnego pieprzu czy jagód jałowca. Ten istny wir wytrawności łagodzi róża. Stanowi przełamanie i jednocześnie wyznacza granicę.
Po ustąpieniu pojawiają się jeszcze mroczniejsze ingrediencje w postaci skontrastowanych nut ostrzejszych i ciepłych. Z jednej strony dymne labdanum, ziemista paczula i potężny mech dębowy oraz oud, z drugiej akordy gourmand w postaci wanilii i karmelu. Kreacja pięknie ewoluuje na skórze pozostawiając niedopowiedzenia...
Nina Kowalewska-Motlik, jedna z najbardziej wpływowych Polek, założycielka wydawnictwa Harlequin Books, przez cztery lata sprzedała 50 mln egz. książek, a sukces marketingowy wydawnictwa został opisany przez Harvard Business School. W 1992 roku sprowadziła do Polski Walentynki realizując program o Dniu Zakochanych dla Telewizji Polskiej. Jest ekspertką w dziedzinie brandingu i marketingu narodowego. Partner Superbrands w Polsce od 2003 roku. Od 2001 roku poświęciła się w pełni swojej firmie New Communications. Promotorka Polski na świecie, mentorka pokoleń kobiet, należy do Klubu 22 zrzeszającego najbardziej wpływowe Polki. Kreatorka autorskich zapachów pod własną niszową marką Sense Dubai.
***
Materiał promocyjny marki Sense Dubai