Renata Gabryjelska ambasadorką Sense Dubai by Nina Kowalewska - Motlik

Sense Dubai to niszowa marka perfum stworzona przez Ninę Kowalewską - Motlik z miłości do Dubaju. Do tej pory powstało 40 niepowtarzalnych zapachów, od zmysłowych, ciężkich, pachnących piżmem, żywicą i przyprawami, po delikatne kwiatowe i owocowe. Ambasadorką nowych zapachów została Renata Gabryjelska.

Renata Gabryjelska jest znana głównie jako reżyserka oraz producentka, była I Vice Miss Polonia, aktorka i modelka, która pojawiała się na okładkach magazynów, m.in. "Elle", "Twojego Stylu", "Pani", "Urody" czy "Vivy!". Po przeszło dwudziestu latach podjęła decyzję o powrocie do modelingu, debiutując w kampanii perfum.

2 października w warszawskim butiku przy ul. Mokotowskiej odbyła się odsłona kampanii z Renatą Gabryjelską oraz premiera trzech nowych autorskich kompozycji, które Nina Kowalewska-Motlik proponuje na jesień: Baby, Edman i Saaddah.

Wyjątkowe zapachy na jesień

Baby to radość zamknięta w butelce. Już sama nazwa jest urocza, a kompozycja wręcz iskrzy radością. Zielono-cytrusowy wstęp oparty na skontrastowaniu bergamotki z bazylią jest nowatorski, intrygujący. Klasyczne nuty lawendy i wytrawnego geranium łączą się z różą, jaśminem. Jest bardzo subtelnie i rześko, co czyni Baby świetną pozycją dzienną.

Zapach jest wyważony, nuty współgrają. Pochodzą z różnych obszarów olfaktorycznych a idealnie łączą się tu w całość. Eleganckiego charakteru dodają akordy pudrowe, które też ocieplają zdecydowane tony mchu dębowego oraz sosny. Baby stanie się doskonałym towarzyszem każdego dnia, tworząc magiczną przestrzeń wokół noszącej go osoby.

  • Nuta głowy: bergamotka, bazylia  
  • Nuta serca: geranium, lawenda, artemizja, róża, fiołek, jaśmin
  • Nuta bazy: tonka, bursztyn, sosna syberyjska, paczula, mech dębowy, puder, piżmo

Musujący i pełen mocy Edman

Edman zatyka dech. Świetnie odwzorowane owocowe akordy ananasa i brzoskwini z kwaśnym rabarbarem oraz rześką bergamotką są dodatkowo podbite miętą wraz z mentolowym eukaliptusem. Musujący twist. Z czasem zapach staje się mroczniejszy. Gęsty. Pojawiają się akordy słodko-gorzkie. Zimny fiołek, narkotyczny jaśmin. Robi się inaczej, bardziej stonowanie, ale i mrocznie.

Słodsze akordy wanilii oraz tonki walczą z ostrym cypriolem. EDMAN mieni się barwą ciemnego fioletu. Mroczna owocowość i ciemne tony przyprawowo-drzewne. Jest tu coś magnetycznie przyciągającego. Niepokojącego, ale niepozwalającego zapomnieć.

  • Nuta głowy: bergamotka, brzoskwinia, ananas, rabarbar
  • Nuta serca: eukaliptus, mięta, róża, fiołek, jaśmin, gardenia
  • Nuta bazy: wanilia, tonka, cypriol, drewno cedrowe, paczula, drewno sandałowe, piżmo

Cytrusy przyprawione pieprzem

Saaddah to wielowymiarowa kompozycja, której nie sposób łatwo sklasyfikować. Musujący grejpfrut orzeźwia, podany jest w lekkiej formie, nasuwając skojarzenia z rześką lemoniadą. To cytrusowe otwarcie przechodzi w zmysłowe nuty serce, pełne wytrawnych przypraw w postaci metalicznych goździków, wibrującego czarnego pieprzu czy jagód jałowca. Ten istny wir wytrawności łagodzi róża. Stanowi przełamanie i jednocześnie wyznacza granicę.

Po ustąpieniu pojawiają się jeszcze mroczniejsze ingrediencje w postaci skontrastowanych nut ostrzejszych i ciepłych. Z jednej strony dymne labdanum, ziemista paczula i potężny mech dębowy oraz oud, z drugiej akordy gourmand w postaci wanilii i karmelu. Kreacja pięknie ewoluuje na skórze pozostawiając niedopowiedzenia...

  • Nuty głowy: grejpfrut
  • Nuty serca: szafran, goździki, czarny pieprz, jagody jałowca, czerwona róża
  • Nuty bazy: wanilia, karmel, wetyweria, paczula, mech dębowy, labdanum, oud, bursztyn, kadzidło  

Nina Kowalewska-Motlik, jedna z najbardziej wpływowych Polek,  założycielka wydawnictwa Harlequin Books, przez cztery lata sprzedała 50 mln egz. książek, a sukces marketingowy wydawnictwa został opisany przez Harvard Business School. W 1992 roku sprowadziła do Polski Walentynki realizując program o Dniu Zakochanych dla Telewizji Polskiej. Jest ekspertką w dziedzinie brandingu i marketingu narodowego. Partner Superbrands w Polsce od 2003 roku. Od 2001 roku poświęciła się w pełni swojej firmie New Communications. Promotorka Polski na świecie, mentorka pokoleń kobiet, należy do Klubu 22 zrzeszającego najbardziej wpływowe Polki. Kreatorka autorskich zapachów pod własną niszową marką Sense Dubai.

***

Materiał promocyjny marki Sense Dubai