kwas foliowy

  • Śledź sojusznikiem piękności

    W pewnym wieku nie warto być lalką Barbie, bo bardzo chude kobiety wyglądają zwykle dużo starzej.

    Rozmawiała: Katarzyna Bosacka
Więcej o:

kwas foliowy

  • Nowości Lirene - kuracja przeciwzmarszczkowa w każdym wieku

    , zawierające 100% aktywny kwas foliowy. Kobiece ciało zmienia się przez całe życie. Różnice w tempie metabolizmu i poziomie hormonów, w połączeniu z czynnikami zewnętrznymi, wpływają na nasz stan zdrowia, samopoczucie, wygląd i napięcie skóry. Inaczej więc powinnyśmy dbać o siebie, kiedy jesteśmy zabieganą

  • Szpinak. Bogactwo antyoksydantów i witamin

    ciężarnych ze względu na zawarty w nim kwas foliowy, niezbędny w zapobieganiu wadom układu nerwowego płodu. Dodatkowo betakaroten i inne przeciwutleniacze biorą czynny udział w profilaktyce przeciwnowotworowej oraz przeciwmiażdżycowej, natomiast witaminy z grupy B, w które szpinak jest bogaty, skutecznie

  • Linia kosmetyków przeciwzmarszczkowych Lirene Folacyna

    Głównym składnikiem kremów Lirene Folacyna jest kwas foliowy, czyli składnik, który określić można mianem "eliksiru młodości". Swoją nazwę wywodzi on od powszechnego występowania w zielonych liściach (folium-liść), a jego zbawienny wpływ na organizm znany jest od wielu lat. Witamina ta uczestniczy

  • Ryż kalorie - ile kcal ma ryż?

    Kalorie, jakie skrywa w sobie, zależą głównie od jego rodzaju. Najpopularniejszy, biały ryż zawiera 130 kcal w 100 g. W takiej porcji znajduje się też 0,3 g tłuszczu, 28 g węglowodanów oraz 2,7 g białka. Z kolei kaloryczność długoziarnistego ryżu basmanti jest nieco mniejsza - w 100 g produktu

  • Masz kaca? Sięgnij po buraki, które łagodzą skutki nadużycia alkoholu

    Kobieca strona Gazeta.pl - Polub nas! Jak jeść buraki? Składniki mineralne zawarte w burakach rozpuszczają się w wodzie, dlatego najlepiej jeść je na surowo lub w zupie. W takiej formie zawierają najwięcej odżywczych składników i cennych właściwości. Jeśli jednak nie lubimy twardych, surowych

  • Szparagi. Mało kalorii, mnóstwo witamin! [3 FIT PRZEPISY]

    1. Krem z zielonych szparagów Składniki: 2 pęczki zielonych szparagów posiekana cebula cukrowa 2 ząbki czosnku 2,5 szklanki bulionu drobiowego 1/2 szklanki jogurtu naturalnego 1/2 pęczka bazylii 1 łyżka masła sól biały pieprz gałka muszkatołowa Przygotowanie: Szparagi opłucz i odetnij zdrewniałe

  • Awokado na wiele sposobów

    Klasyczna pasta z awokado Pasta z awokado do chleba jest bardzo prosta w przygotowaniu, a przy tym bardzo zdrowa. Zawiera magnez, potas, fosfor, wapń wiele witamin: C, E, K, B9 i B6, a także jest źródłem zdrowych nienasyconych kwasów tłuszczowych. To bardzo dobre źródło tłuszczu właśnie dlatego, że