nasiona

Więcej o:

nasiona

  • Siemię lniane czy nasiona chia? Jak wybrać dobry dla nas superfood?

    Nasiona chia od kilku lat biją rekordy popularności, jeśli chodzi o superfoodsy. Te niepozorne czarne ziarenka zawierają moc cennych składników odżywczych. Najczęściej dodajemy je do deserów. Nasiona lnu są z kolei rozpoznawalne po charakterystycznym orzechowym posmaku. Jakie są między nimi różnice

  • Nasiona chia - kulinarny hit sezonu

    Chia – co to jest? Chia to szałwia hiszpańska. Roślina ta pochodzi z Gwatemali i Meksyku, a jej właściwości zdrowotne wykorzystywane są od wieków. Najpierw doceniły je plemiona Azteków w Meksyku, a obecnie korzysta z nich cały świat. Nasiona te są bogate w kwasy omega – 3 i omega - 6

  • Koleus, czyli ozdobna "pokrzywka" [uprawa, odmiany, sadzonki, nasiona]

    , temperaturę około 20 stopni Celsjusza, chronić przed poparzeniem słonecznym oraz regularnie zraszać jej liście. Koleus: nasiona - zwróćmy uwagę na jakość Nasiona koleusa bez problemu dostaniemy w internetowym lub stacjonarnym sklepie ogrodniczym. Zazwyczaj są to mieszanki zawierające różne odmiany tej

  • Dlaczego nasiona Chia to superfood?

    odżywcza. Produkty te często zawierają kilka, a nawet kilkanaście razy więcej witamin i mikroelementów niż inne znane nam warzywa i owoce. Do najpopularniejszych superfoods zaliczamy spirulinę, jagody goji czy nasiona Chia, jednak z powodzeniem znajdziemy je również w naszym ogródku pod postacią np

  • Nasiona sezamu - dlaczego warto dodawać je do posiłków? Ile mają kalorii?

    W tych małych nasionkach tkwi wielka siła! Sezam, bo o nim mowa, zawiera wiele witamin, minerałów oraz potrzebnych do prawidłowego metabolizmu składników odżywczych. Jakie są jego właściwości zdrowotne i w czym może nam pomóc? Nasiona sezamu - powody, dla których warto włączyć je do diety Przede

  • Pyszne desery z nasionami chia [5 PRZEPISÓW]

    Składniki: - 1 duże dojrzałe mango - 1 puszka mleka kokosowego - 2 łyżki nasion chia - świeża mięta do dekoracji Przygotowanie: 2 łyżki nasion chia wsyp do szklanki i zalej ciepłym mlekiem kokosowym. Odstaw na kilka godzin do lodówki, aż nasiona napęcznieją, a cała masa zgęstnieje