obsługa klienta

Więcej o:

obsługa klienta

  • Wygodne fotele do salonu

    oparciem? Nie wchodząc tu w szczegóły, warto polecić fotele w nowoczesnym stylu tym użytkownikom, którzy cenią sobie minimalizm i prostotę w urządzeniu wnętrz. Fotele do obsługi klienta - ważne cechy Wygodne fotele sprawdzą się też oczywiście przy obsłudze klientów. Jakie są ich zalety? Czym

  • Biznes w sieci: obsługuj swój sklep na 5!

    Akcja, reakcja! Jednym z kluczowych elementów obsługi klienta jest szybka reakcja na jego potrzeby. Starajcie się wyrobić w sobie nawyk systematycznych odpowiedzi na pytania osób, które są zainteresowane Waszym produktem. Akcja, reakcja! Takim działaniem potwierdzicie swoją wiarygodność

  • Debiut Fashion Days w Polsce

    . Poza szeroką ofertą ściśle wyselekcjonowanych marek i starannym doborem asortymentu, Fashion Days stawia też na komfort i wygodę zakupów zapewniając m.in. przyjazną platformę sprzedażową oraz 24-godzinną obsługę klienta przez 7 dni w tygodniu. Naszą ambicją jest zbudowanie najsilniejszej marki w segmencie

  • Męskie antyperspiranty: nie daj plamy!

    Dezodorant czy antyperspirant? Dezodoranty zawierają substancje przeciwbakteryjne oraz środki zapachowe, które maskują przykry zapach, ale nie hamują wydzielania potu. Antyperspiranty są skuteczniejsze - oprócz substancji przeciwbakteryjnych zawierają związki ograniczające potliwość. W połączeniu z

  • Poczuj wiosnę w Placu Unii City Shopping!

    Punkcie Obsługi Klienta. Na zakupy ze stylistami można zapisywać się telefonicznie (22 204 04 99 22 204 04 99) lub osobiście w Punkcie Obsługi Klienta w Placu Unii od 7 marca. Szczegóły akcji dostępne na stronie Placunii.pl. Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ Call Send SMS Add to Skype

  • Wiosna w Placu Unii City Shopping

    . Aby wziąć udział w akcji, należy dołączyć do programu lojalnościowego City Shopping Stories - za pomocą formularza na stronie www.cityshoppingstories.pl lub osobiście w Punkcie Obsługi Klienta. Na zakupy ze stylistami można zapisywać się telefonicznie (22 204 04 99) lub osobiście w Punkcie Obsługi Klienta w

  • Robot Pepper w ekipie eobuwie.pl

    poradzi sobie robot humanoidalny i czy będzie spełniał wypracowane w naszych salonach standardy obsługi klienta - wyjaśnia Marcin Grzymkowski, Prezes eobuwie.pl. Szybko okazało się, że koncept - który miał być atrakcją na potrzeby otwarć kolejnych sklepów stacjonarnych - ewoluował. Pepper rozwinął swoje

  • Robot Pepper w ekipie eobuwie.pl

    poradzi sobie robot humanoidalny i czy będzie spełniał wypracowane w naszych salonach standardy obsługi klienta - wyjaśnia Marcin Grzymkowski, Prezes eobuwie.pl. Szybko okazało się, że koncept - który miał być atrakcją na potrzeby otwarć kolejnych sklepów stacjonarnych - ewoluował. Pepper rozwinął swoje