suszone owoce

  • Suszone pomarańcze - naturalna ozdoba na choinkę i nie tylko

    Suszone pomarańcze - naturalna ozdoba na choinkę i nie tylko

    Suszone pomarańcze to doskonały sposób na ozdobienie naszej choinki. To nie tylko naturalna dekoracja, ale i świetna przekąska na potem. Pokażemy, w jaki sposób przygotować pomarańcze, aby były one trwałą ozdobą naszego bożonarodzeniowego drzewka.

    Eliza Tworek
Więcej o:

suszone owoce

  • PROSTY PRZEPIS: Domowa granola z suszonymi owocami

    miodu (może być syrop z agawy albo syrop klonowy) 1/4 łyżeczki cynamonu Przygotowanie: Rozgrzej piekarnik do 175 stopni. Wszystkie produkty (poza suszonymi owocami) wsyp do miski i wlej syrop. Całość delikatnie wymieszaj drewnianą łyżką. Kiedy składniki się połączą i delikatnie skleją, wyłóż je na dużą

  • Suszone owoce. Zdrowa przekąska czy bomba kaloryczna? [SUSZONE MORELE]

    Suszone owoce - jeść czy nie jeść? Ze względu na łatwy dostęp i mniejszą objętość w porównaniu do "nieodwodnionych" owoców jesteśmy w stanie zjeść garść suszonych owoców niemal niepostrzeżenie. Łatwo sięgnąć po 10 suszonych śliwek lub 3 garści rodzynek. 5 suszonych moreli - żaden problem! A

  • Smaczne i zdrowe śniadanie z suszonymi owocami [4 PRZEPISY]

    Składniki: - 3 łyżki płatków owsianych - pół brzoskwini - garść płatków migdałowych - szczypta cynamonu - szczypta soli - 2 łyżki mleka - garść suszonego mango Przygotowanie: Zgodnie z instrukcją na opakowaniu ugotuj płatki owsiane na mleku z dodatkiem soli. Do gotowych płatków dodaj suszone mango,

  • Świąteczny keks z bakaliami

    rodzynek 100 g żurawiny 60 g posiekanych suszonych moreli 50 g kandyzowanego imbiru 50 g kandyzowanego ananasa 80 g orzechów włoskich 245 g mąki 125 ml mleka 1 łyżeczka sherry 1 łyżeczka proszku do pieczenia Dekoracja: 500 g suszonych owoców 3 łyżeczki żelatyny ozdobna wstążka Nastaw piekarnik na 160

  • Müsli - wszystko, co trzeba o nim wiedzieć

    dodatki to suszone owoce, migdały, orzechy i pestki. Wersje "wypasione" - i bardziej kaloryczne! - zawierają słodkie dodatki: kandyzowane owoce, miód, syrop słodowy, polewy z dodatkiem glukozy lub fruktozy. Wzorowa porcja müsli wynosi ok. 40 g, czyli 4 łyżki (ok. 1/2 szklanki). Tradycyjna receptura

  • Przegryzki, które dodają energii. Co zamiast słodyczy?

    Artykuł pochodzi z magazynu Tylko Zdrowie. Do kupienia w środy z Gazetą Wyborczą. Wszystko jest dla ludzi, nawet ciastka z czekoladą, jednak to suszone owoce i orzechy lepiej nadają się do pogryzania między głównymi posiłkami. To mit, że orzechy są bardzo tuczące. Owszem, zawierają kwasy tłuszczowe

  • Zdrowe przekąski. Ile można ich zjeść?

    1. Suszone figi Odpowiednia porcja: 3 sztuki Suszone figi są bardzo słodkie, więc taka porcja jest wystarczająca. Te suszone owoce oprócz dużej ilości potasu i żelaza zawierają niestety też sporo kalorii. Warto po nie sięgać po ciężkim treningu. 2. Chipsy jabłkowe Odpowiednia porcja: 3-4 plasterki