zdrowy sen

  • Śpij tylko w tej pozycji. Na starość sobie podziękujesz. 'Mózg najlepiej oczyszcza się z toksyn'
  • Trzymasz przy łóżku szklankę wody i popijasz w nocy? To duży błąd, który może zaszkodzić zdrowiu
  • Rano budzi się we mnie lew

    Pobudka. 6.30 rano, niemalże noc. Oddałabyś wszystko za dodatkowe 5 minut snu. Niestety, tę opcję na swoim budziku wykorzystałaś już 3 razy, za tym kolejnym trzeba się więc zebrać w sobie i wstać. Jednak jeszcze przez najbliższe pół godziny nie jesteś sobą, a jakiekolwiek pytanie skierowane w twoją stronę budzi reakcję lwa...

    ps
  • Recepta na dobry sen

    Sen to jeden z niezbędnych elementów naszego codziennego funkcjonowania. Niestety, nierzadko nasz sen jest daleki od idealnego. Przerywany, niespokojny, za krótki. Co można zrobić, by spać snem sprawiedliwego?

    kk
Więcej o:

zdrowy sen

  • Ile godzin snu wystarczy dorosłemu człowiekowi? Zdrowy sen: zasady

    do 15 godzin na dobę. Małe dzieci śpią około 14 godzin. Przedszkolakom wystarczy od 10 do 13 godzin. Starsze dzieci śpią od 9 do 11 godzin. Nastolatek śpi średnio 7 godzin. W przypadku osób dorosłych to kwestia bardzo indywidualna, ale przyjmuje się, że idealna czas snu trwa od 6 do 8 godzin. Zdrowy sen

  • Wybór najlepszego łóżka do sypialni - zdrowy sen to podstawa

    W idealnej sypialni, która ma być naszym miejscem relaksu i odpoczynku, to łóżko gra pierwsze skrzypce. Dlatego jego wybór musi być bardzo dobrze przemyślany. Historia mebla do spania Wiele wskazuje na to, że nasi przodkowie, podczas moszczenia sobie miejsca do spania, wzorowali się na ptakach

  • Na zdrowy sen

    Zdrowo przespana noc sprawia, że czujesz się i wyglądasz doskonale. Brak snu powoduje słabość, przygnębienie i złość. Zobacz rady Luli, jak dobrze się wyspać! Sen - dlaczego śpimy? Dzięki snowi ciało regeneruje się, komórki odbudowują się. Sen to także wzmożone wydzielanie hormonu wzrostu i synteza

  • Materace. Na jakich wyśpimy się prawdziwie zdrowym snem?

    poszukiwaniu właściwego ułożenia. W dłuższej perspektywie dzięki spaniu na takim materacu możemy doczekać się bólu i skurczów pleców. Zbyt twardy materac także nie spełni swojej roli Wybór produktu o zbyt dużej twardości także nie pozwoli nam na zdrowy sen. Przede wszystkim będziemy wciąż zmieniać pozycje w

  • Wyspani mogą więcej: jak zadbać o zdrowy sen?

    . Jaki materac będzie idealny? Ten, który wybierzemy indywidualnie, według własnych preferencji i potrzeb. Wiedzą o tym specjaliści Grupy Hilding Anders, odpowiadający za technologie wykorzystywane w produkcji wyjątkowych materacy do spania, które realnie wspierają zdrowy sen każdej nocy. Sekret tkwi w

  • Jak szybko zasnąć? Sposoby na zdrowy sen

    Jak zasnąć? Zaburzenia snu Jak zasnąć? Wydaje się, że nie ma niczego prostszego - zwyczajnie przykładamy głowę do poduszki, zamykamy oczy i po chwili zasypiamy. Jednak w praktyce może okazać się, że pomimo nawet wielkiego zmęczenia sen nie nadchodzi. Jest to coraz powszechniejszy problem, szacuje

  • Śpiąca królewna, czyli dekalog zdrowego snu

    Trywialnym jest stwierdzenie, że trzeba długo spać, by pięknie wyglądać. W przeciwieństwie do arabskich księżniczek, kobiety pracujące, prócz czasu na sen, muszą mieć czas na wszystko: pranie, sprzątanie, gotowanie i tryskanie energią wobec najbliższych (zwane zbiorczo "podtrzymywaniem ciepła