Kupując torebki , buty czy dodatki z nowej kolekcji Tattoo heart klienci wspomogą organizację UNICEF, która od lat pomaga najbardziej pokrzywdzonym na świecie. 25% ze sprzedaży każdego produktu zasili konto fundacji i przyczyni się do polepszenia warunków życia afrykańskich dzieci.
Nowa, biała kolekcja Gucci nosi wyraźne piętno fascynacją rockabilly i pin up girls . Torebki przyozdobiono emblematami serc przebitych strzałami, jaskółkami, kokardkami i półnagimi syrenami. Koturny z odkrytymi palcami i balerinki w kolorze czerwonym i białym z gwiazdkami, portfele w kształcie serc to propozycje dla odważnych i młodych dziewczyn , które tęsknią za latami pięćdziesiątymi i lubią muzykę z kręgu rockabilly/psychobilly.
Twarzą nowej kampanii została piosenkarka Rihanna , która wybrana została ze względu na swoją "silną osobowość". Dyrektorka kreatywna domu mody Gucci, Frida Giannini , tak tłumaczyła swój wybór:
Produkty z nowej linii Tattoo heart nie należą do najtańszych, przykładowa cena torebki to koszt rzędu 8 tysięcy złotych . Na szczęście tak wysoka cena, zapewni duże wpływy na konto fundacji i pomoże wielu cierpiącym dzieciom.
Vintage Girl
Zobacz WIDEO z udziałem Rihanny, reklamujące nową kolekcję!
d
d
Zobacz także: