Czy w Ameryce naprawdę wszystko jest możliwe?

Ma dopiero siedemnaście lat a już zaistniała na okładkach takich magazynów jak "Jalouse"czy "Rolling Stone". Pisały o niej najbardziej znane czasopisma modowe, ale i opiniotwórcze dzienniki jak "New York Times". O kim mowa?

Oczywiście o Cory Kennedy . Ikonie stylu i jednej z najbardziej rozpoznawalnych nastolatek Ameryki!

A wszystko zaczęło się 2 lata temu. Zdjęcia piętnastolatki na Myspace umieścił jej chłopak Mark Hunter. Były to fotografie z różnych koncertów, spotkań i (ostrych!)imprez, gdzie Cory bawi się z grupką podobnych do niej "świrów". Jej strona internetowa zawrzała. Na liście znajomych ma już ponad 6 tys. osób, dla których stała się idolką.

Uwadze internautów nie mógł ujść oryginalny image nastolatki . Nietypowe zestawienia drogich markowych ciuchów i ubrań z seconhandów, kicz i ostre kolory, przypadły do gustu milionom użytkowników sieci na całym świecie. Jej styl, nazwany eco-vinitage , zrobił furorę i przyniósł jej ogromną popularność. Kariera Cory natchnęła inne nastolatki do prezentowania w sieci swoich zestawień i zabawy modą.

Dziś Panna Kennedy jest gwiazdą i z pewnoscią nie należy do grzecznych dziewczynek, czym wzbudza zainteresowanie mediów. Mimo młodego wieku, niestety nie stronni od używek i kontrowersyjnych zachowań. Często wygląda jakby dopiero wstała z łóżka. Nastoletnia "party girl" znikąd, na którą czekały miliony - jak mówią złośliwi.

Świat mody z otwartymi ramionami przyjął tego"ekstrawaganckiego dziwoląga". Dziś Cory jest fotomodelką oraz prowadzi własną rubrykę w magazynie "Nylon" , jest też bywalczynią na licznych imprezach w Hollywood. W ostatnim czasie zaprzyjaźniła się z Paris Hilton , Lindsay Lohan i Jeremy'm Sumpterem. Dla designerów już stała się ikoną. Koszulką z podobizną jej i Paris Hilton kosztowała ponad 100 dolarów a i tak sprzedano wszystkie.

Patrząc na jej historię, można odnieść wrażenie, że za jej karierą od początku stał sztab stylistów i specjalistów od marketingu. A może lepiej wierzyć ze wszystko jest możliwe. I promocję siebie należy zacząć właśnie od internetu.

Mc_lotta

Zobacz także:

Pisz na Luli i promuj swój talent!

Przyślij Luli swoją stylizację z różowym akcentem i uratuj ten kolor!

Czytaj w Znam.to: Lancome, Juicy Tubes - może uzależnić!

Więcej o: