Jacobs twierdzi, że do podjęcia takiej decyzji skłonił go wyjątkowy koncert Madonny , który odbył się w Paryżu na dzień przed rozmową z udziałowcami LV:
Co się okazało później był to chyba najdroższy koncert w życiu Jacobsa - kontrakt z piosenkarką kosztował go, bagatela, 6,5 mln funtów . Spójrzmy jednak prawdzie w oczy, na coś takiego pozwolić sobie może jedynie dom mody wydający rocznie na promocję... 250 milionów dolarów .
Autorem sześciu wyjątkowych zdjęć został Steven Meisel . Tym samym zakończono wieloletnią współpracę domu mody z Mertem Alasem i Marcusem Piggottem.
Poza tym, Madonna ma już na koncie współpracę z Meiselem, chociażby okładkę "Vanity Fair" z maja 2008.
Madonna dla Louis Vuitton fot. stylefrizz.com Madonna dla Louis Vuitton fot. stylefrizz.com
Po opublikowaniu dwóch pierwszych zdjęć, Jacobs nie mógł wyjść z zachwytu.
W ubiegłym tygodniu opublikowano kolejne zdjęcia. Nadal nie wiadomo, czy wszystkie zostaną wykorzystane w kampanii. Na pewno jedno z nich pojawi się natomiast w najbliższym numerze francuskiego Elle .
Madonna dla Louis Vuitton fot. stylefrizz.com Madonna dla Louis Vuitton fot. stylefrizz.com
Trzeba jednak pamiętać, że współpraca LV z Meiselem i Madonną nie oznacza końca sesji znanych osobistości robionych przez Annie Leibovitz w ramach kampanii "Core values" . Kampania z Madonną to odrębny projekt. Zdjęcia Królowej będziemy mogli zobaczyć w prasie w okolicach lutego i marca.
Karolina Powęzka
Czytaj w Znam.to: Doskonale matująca wygładzająca baza pod makijaż