Pierwszym raperem, z którym na współpracę zdecydował się LV, był Pharrell Williams . Wybór był nieprzypadkowy. Pharrell to człowiek o wielu talentach. Jest producentem muzycznym, artystą solowym oraz członkiem formacji N*E*R*D i The Neptunes. Do tego jest biznesmenem działającym w branży mody. Stworzył dwie marki: Ice Cream i Billionaire Boys Club. Wizerunek obu utrzymany jest w stylu streetwear.
Po raz pierwszy Pharrell Williams pojawił się w kampanii reklamowej LV na sezon jesień-zima 2006/2007 . Promował wtedy linię toreb i walizek.
Wkrótce dostał kolejną propozycję współpracy. Tym razem reklamował biżuterię. Zaprojektowała ją Camille Miceli, a kolekcja nosiła nazwę Blason . Świecidełka sygnowane logiem francuskiej firmy były połączeniem żółtego i białego złota oraz brylantów. Cena zabójcza: od 2 do 62 tysięcy dolarów. Kolekcja pojawiła się w sprzedaży wiosną 2008 roku.
Pharrell Williams for Louis Vuitton - Blason Jewelry Załadował: LVJewelry
Drugim raperem, który współpracuje ze słynnym domem mody jest
. Dziesięciokrotny zdobywca Grammy chce być nie tylko trendsetterem, ale także designerem.
Póki co, dla LV zaprojektował linię butów. W czerwcu pojawi się ona w sprzedaży.
Przez całe życie chciałem zostać projektantem. Gdy na pokazie Louis Vuitton zobaczyłem własne projekty spełniło się moje marzenie - mówi.
Jakie sa buty zaprojektowane przez Kanye? Daleko im do grzecznych pantofelków. Utrzymane są w sportowym stylu i jaskrawej kolorystyce.
Pharrell Williams i Kanye West to ludzie renesansu. Czego się nie dotkną, zamienia się w złoto. Z pewnością nie raz jeszcze zaskoczą nas swoją kreatywnością.
Andrzej Grabarczuk
Kanye West's Louis Vuitton Don' Sneakers Debut In Paris Załadował: PeteRock