Inspirując się popularnymi sieciami fast fashion , jak np. H&M , Walmart postanowił skorzystać z najlepszej reklamy, jaką jest słynne nazwisko . Jednak poszedł o krok dalej i stworzył team , który ma szansę przyciągnąć różnorodnych klientów. Miley Cyrus na premierze filmu "Hannah Montana: The movie" pojawiła się w sukience z linii Herve Leger by Max Azria , a teraz projekty sygnowane słynnym nazwiskiem będą dostępne dla jej fanów.
Rolę ambasadora marki będzie odgrywać Miley, a Max będzie miał decydujący wpływ na koncepcję kolekcji. W 2008 roku projektant stworzył linię dla młodszego pokolenia nazwaną BCBGeneration , więc ma już doświadczenie w projektowaniu dla młodzieży. Kolekcję składającą się z topów, spodni, T-shirtów, butów i dodatków będzie można znaleźć w sklepach sieci Walmart już w sierpniu .
Max Azria , to turecki projektant, założyciel grupy BCBGMAXAZRIA , która w swoim portfolio ma 22 marki. BCBG pochodzi od francuskiej frazy "bon chic, bon genre ".
Czytaj w Znam.to: Klasyczny samoopalacz w przebraniu kremu na dzień