Projektant znany z eleganckich butów i ekskluzywnyc h torebek zaprojektował kolekcję dla fundacji Eltona Johna , z którą marka współpracuje od 2005 roku. Limitowana linia nazwana Project PEP (post-exposure prophylaxis) jest przeglądem dotychczasowego dorobku Jimmy'ego Choo. To kapsuła przenosząca fanów marki w przeszłość. Wszystkie rzeczy są zadrukowane kolażową grafiką , stworzoną z detali będących znakami rozpoznawczymi marki, jak skóra węża, numer telefonu do flagowego salonu na Bond St. w Londynie, czy zdjęcie Tamary Mellon .
Jimmy Choo Project PEP blogs.glam.com/glamchic/
W limitowanej kolekcji Jimmy'ego Choo znajdą się torebki, kopertówki , małe akcesoria skórzane, baletki , charakterystyczne szpilki i japonki . Projekty będą dostępne w salonach marki w listopadzie . Od 1 września można się będzie wpisywać na listy oczekujących . 25% dochodu ze sprzedaży zostanie przekazane ośrodkowi Simelela w Południowej Afryce.
Kolekcji będzie towarzyszyć kampania reklamowa, której twarzą będzie modelka Angela Lindvall sfotografowana przez Terry'ego Richardsona .