Zdania na temat bałaganu w kampanii Alberta Ferretti były podzielone. Jeden z naszych czytelników wspomniał, że w kryzysie tylko porządek może nas uratować. Może i ma rację, bo ład się pojawił, ale w kampanii młodszej marki Philosophy di Alberta Ferretti . Prawdopodobnie zamiarem projektantki było zupełne odróżnienie dwóch marek. Powstały tak bardzo różniące się od siebie kampanie, że już bardziej się chyba nie dało. Jedna mroczna i w nieładzie, druga prosta i uporządkowana. Jedna w ciemnym, dusznym pomieszczeniu, druga na przy pięknym słońcu. Jedyne co łączy te dwie kampanie, to świetny wybór modelek.
W kampanii Philosophy di Alberta Ferretti wystąpiły: debiutująca Auguste Abeliunaite i wschodząca gwiazda Bailey Barger. Zdjęcia zrobił Alasdair McLellan , a o stylizacje zadbała Vanessa Reid . Kampania określana jest jako świeża i czysta, prosta i luksusowa. Jej zwolennicy twierdzą, że jest bardziej estetyczna, a co za tym idzie i przyjemna, niż ta, którą zrobił Steven Meisel dla głównej marki.
Philosophy di Alberta Ferretti powstała w 1984 roku. Jest to tańsza wersja marki Alberta Ferretti .
Czytaj w Znam.to: Intrygujący i tajemniczy zapach dla dojrzałej kobiety