Choć za oknami jeszcze piękna, letnia pogoda, L'Oreal nie próżnuje i przygotowuje się już do sezonu świątecznego . Na ten okres większość marek przygotowuje specjalne kampanie - wysiłek na pewno się opłaci, a klientki zostawią w sklepowych kasach spore sumy !
Beyonce , oficjalna ambasadorka marki, na zimowe dni poleca nowe, połyskujące złotymi i srebrnymi drobinkami cienie do powiek . Jednak naszym zdaniem w tej kampanii reklamowany kosmetyk zszedł na dalszy plan . To Beyonce, ubrana w oszałamiającą sukienkę obszytą frędzlami gra pierwsze skrzypce! Jej nieskazitelna uroda podkreśla nierzeczywisty, doskonały w każdym calu obraz... No właśnie - nierzeczywisty . Pani Knowles została tak mocno wyretuszowana za pomocą Photoshopa, że nasza wiara w działanie kosmetyków zaczyna słabnąć...
Beyonce i jej siostra promują torebki Samantha Thavasa
Czytaj w Znam.to: Borowina Pana Kleksa - Eco Care borowina