Polka reklamuje torby Louis Vuitton

Magdalena Frąckowiak została twarzą kampanii reklamującej torebki z monogramem Louis Vuitton zatytułowanej "Monogram Idylle".

Polka została zaproszona do wystąpienia w katalogu torebek z monogramem słynnej francuskiej firmy Louis Vuitton . Prezentowane przez nią modele są klasyczne i nadają się na przeróżne okazje. W kolekcji znalazły się torebki różnej wielkości oraz torby i walizki podróżne . Zdjęcia z katalogu prezentują wszelkie możliwości ich zastosowania. Torebki z kolekcji "Monogram Idylle" można nosić na ramieniu, zawieszone na skos lub trzymane w ręce. Świetnie sprawdzą się podczas podróży i załatwiania codziennych spraw. Są na tyle klasyczne, że pasują do wszystkiego.

Magdalena Frąckowiak reklama torebek Louis Vuitton (wiosna/lato 2010)Magdalena Frąckowiak reklama torebek Louis Vuitton (wiosna/lato 2010) Magdalena Frąckowiak fot. louisvuitton.com

Magdalena Frąckowiak, jak zwykle wygląda doskonale . Jej uroda nie odwraca uwagi od reklamowanych produktów i nie przytłacza. Polka idealnie pasuje do scenerii wielkiego miasta. Jest dostojna, elegancka , ale w naturalny, a nie wymuszony sposób.

Magdalena Frąckowiak reklama torebek Louis Vuitton (wiosna/lato 2010)Magdalena Frąckowiak reklama torebek Louis Vuitton (wiosna/lato 2010) Magdalena Frąckowiak fot. louisvuitton.com

Współpraca Magdy z Louis Vuitton , mimo że są to jedynie zdjęcia do katalogu torebek, może zaprocentować wielkim kontraktem reklamowym w przyszłości. W tym sezonie markę LV promuje Lara Stone , która zajmuje 1 miejsce w rankingu models.com . Magdalena Frąckowiak w tym samym zestawieniu jest dopiero na 17 miejscu, ale jej pozycja z pewnością się zmieni, Polka została bowiem twarzą nowych perfum Givenchy "Eaudemoiselle". Ten sezon rozpoczął się dla niej znakomicie.

Więcej o: