Limitowana Coca Cola Light ma białą butelkę na której widać charakterystyczna sylwetkę Karla Lagerfelda . Kapsel jest różowy, tak samo, jak napis "light". Na dole dodany został podpis kreatora.
Projektant zaprojektował butelkę i zrobił zdjęcie reklamujące jego współpracę z Coca Cola France. W kampanii reklamowej wzięli udział jego ulubieni modele - Baptiste Giabiconi i Coco Rocha . Coco doskonale wygląda w rockowym stroju stylizowanym na styl Lagerfelda - biało-czarne zestawienie i skórzane rękawiczki. Ostatnio, ulubioną modelką i muzą projektanta była Lara Stone . Czyżby rudowłosa Coco zdetronizowała koleżankę, a może Karl nie wybrał Lary ze względu na jej "pełniejsze" kształty, które raczej nie pasują do napoju typu Light ?
Limitowana Coca Cola Light w butelce autorstwa Karla Lagerfelda - Coco Rocha i Baptiste Giabiconi Coco Rocha i Baptiste Giabiconi fot. colette.fr
Coca Colę Lagerfelda można będzie kupić od 24 kwietnia w internetowym sklepie Colette. Butelka będzie kosztować 3,5 euro . Zagorzali fani projektanta mogą kupić napój w opakowaniu z otwieraczem. Za ten zestaw trzeba będzie zapłacić 60 euro .
Limitowana Coca Cola Light w butelce autorstwa Karla Lagerfelda fot. colette.fr