New York Post donosi, że kolekcja nowej linii ma obejmować ubrania damskie i męskie - garnitury i kostiumy, odzież sportową oraz akcesoria. Ceny będą niższe niż w sklepach Hugo Boss, a linia będzie sprzedawana wyłącznie w sklepach Marcy's . Przedstawiciele niemieckiej firmy jeszcze nie potwierdzili tej wiadomości, ale dziennikarze dotarli do osób związanych z firmą Hugo Boss, które twierdzą, że jest to jeden z punktów planu pięcioletniego marki. Z powodu starzenia się rynku europejskiego zarząd firmy postanowił podwoić udziały w amerykańskim rynku. Obecnie marka Hugo Boss jest dostępna w prawie wszystkich sklepach specjalizujących się w sprzedaży odzieży z wyższej półki. Jej rzeczy można znaleźć w Saks Fifth Avenue, Nordstrom, jak i Bloomingdale's należącym do Macy's. Ten segment rynku jest już nasycony, dlatego trzeba było znaleźć inne rozwiązanie.
Hugo Boss - Boss Black Collection www.hugoboss.com
CEO Hugo Boss, Claus-Dietrich Lahrs, postanowił skopiować strategię marki Ralph Lauren i trafić z produktami Hugo Boss do klasy średniej . Obserwował, jak dzięki Macy's wzrosła sprzedaż produktów marki Tommy Hilfiger i zapragnął tego samego. Podobno produkty nowej linii trafią do Macy's w 2011.
To nie będzie jedyna tego typu kooperacja. CEO Macy's, Terry Lundgren, podpisał też dwa inne kontrakty na ekskluzywne linie - jeden z marką Tommy Hilfiger , drugi z firmą Diesel . Jego sieć jest też wyłącznym dystrybutorem kolekcji Seana Johna , znanego jako P. Diddy. Jak widać średnia półka, to klucz do sukcesu. Tylko czy te marki nie zniechęcą tymi działaniami swoich dotychczasowych klientów i nie stracą prestiżu? Na pewno jest to dobrze skalkulowane, bo od pewnego czasu widać, że najnowszym kierunkiem rozwoju firm odzieżowych z wyższej półki jest tworzenie tańszych linii.