Reklamówka utrzymana jest w charakterystycznej dla reżysera, tajemniczej i mrocznej atmosferze . Mieszanie snu z rzeczywistością, nastrój zagrożenia, niedopowiedzenia i sekrety to znaki rozpoznawcze Lyncha. Elegancka i tajemnicza Marion Cotillard spędza samotnie wieczór w pokoju hotelowym w obcym mieście - Szanghaju, gdy nagle coś się wydarza... Chociaż tematem filmu jest oczywiście torebka Diora (Lady Dior), reżyserowi udaje się stworzyć wciągającą historię. John Galliano , który jest dyrektorem artystycznym kampanii, nieprzypadkowo na miejsce akcji wybrał Szanghaj. To właśnie tu zaprezentował najnowszą kolekcję Resort 2011 Diora.
Marion Cotillard w kampanii Dior, jesień/zima 2010, fot. Stephen Klein Marion Cotillard, Lady Dior, fot. Stephen Klein
Dwunastominutowy film można zobaczyć na stronie www.ladydior.com
lub w dwóch częściach na youtube:
Lady Blue - Marion Cottiliard - cz. 1
Marion Cotillard w roli Lady Blue cz. 2
Poniżej film z kręcenia reklamówki:
Lady Blue - kulisy powstawania filmu Diora
Styl gwiazd: szykowna Marion Cotillard
Styl Marion Cotillard dior.com/fot. AP Photo/Joel Ryan