Dita Von Teese ambasadorką Perrier

Czy królowa burleski pasuje do tej roli?

Dita Von Teese poszła w ślady Karla, który niedawno zaprojektował butelkę Coca-Coli . Jej twarz pojawi się na puszkach i butelkach limitowanej edycji wody mineralnej Perrier o nazwie "Paparazzi" . To już nie nie pierwsza komercyjna inicjatywa gwiazdy. To naturalne, kiedy reklamuje , a nawet projektuje kobiece akcesoria czy bieliznę w stylu retro. Kontrakt z Perrier nas trochę zaskoczył, ale przyznajemy, że te opakowania wyglądają całkiem stylowo.

Limitowana edycja wody Perrier trafi do sklepów w czerwcu. Sześciopak butelek 0,33l ma kosztować 4,15 euro, sześciopak puszek 2,65 euro, duża butelka 0,75l - 1,1 euro.

Trend sezonu: lata 40.

W stylu lat 40.W stylu lat 40. Dita von Teese fot. Francois Durand/Getty Images/East News

Więcej o: