Przygodowa reklama Hermes

Do mody Hermes kontynuuje bajkową stylistykę kampanii reklamowych. Sesja kolekcji na jesień/zimę 2010/2011 przenosi nas w świat nocnych przygód.

Kolekcja na wiosnę/lato 2010 została zaprezentowana w baśniowej stylistyce. Każde zdjęcie odnosiło się do innej bajki. Karlie Kloss wcieliła się w Kopciuszka, Calineczkę i Małą Syrenkę. Sesja zachwyciła fanów marki, dlatego pomysł został wykorzystany ponownie, choć zupełnie inaczej.

Kampania kolekcji na jesień/zimę 2010/2011 przenosi nas na paryskie ulice. Późną nocą Constance Jablonski wciela się w złodziejkę, kobietę kota i Zorro. Cała ubrana na czarno poluje na akcesoria Hermes . Łowi torebki z fontanny, łapie apaszki i kradnie czarną Kelly. W ten sprytny pomysł udało się pokazać akcesoria z których słynie ten francuski dom mody.

Kampania reklamowa kolekcji Hermes na jesień/zimę 2010/2011Kampania reklamowa kolekcji Hermes na jesień/zimę 2010/2011 fot. Hermes

Czarna, mistyczna kampania Hermes to jedna z najlepszych reklam nadchodzącego sezonu. Luksusowa marka po raz kolejny wyróżniła się humorem . Po raz kolejny odeszła od tradycyjnej stylistyki kampanii reklamowych i doskonale rozegrano prezentację dodatków. Przygodowy klimat zdjęć wprowadza nas w zupełnie inny świat. Zdjęcia intrygują, a historia wciąga. Szkoda, że nie powstał film reklamowy na którym moglibyśmy obejrzeć przebieg nocnej przygody Constance.

Marka: Hermes

sezon: jesień/zima 2010/2011

Modele: Constance Jablonski, Jonas Mason

Fotograf: Paolo Roversi

Kampania Hermes na jesień/zimę 2010/2011:
Więcej o: